וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג כהן: "הקהל ייהנה ממסי ומהנבחרת". סוכם: כרטיסים במחירים "עממיים"

1.3.2018 / 8:05

בפגישה בין ההתאחדות לחברה המממנת סוכם כי המחירים למשחק מול ארגנטינה יהיו "שווים לכל כיס". החברה תהנה מהכנסות במטרה לכסות את העלויות. ליאור רפאלוב: "יום חג לכדורגל הישראלי"

צילום מסך

"תמיד כיף לשחק מול השחקנים הטובים בעולם, במיוחד מול שחקן כמו מסי. אני מקווה שהקהל הישראלי ייהנה ממסי, אבל קודם כל מנבחרת ישראל". את הדברים הללו אמר אתמול אלמוג כהן, קשר נבחרת ישראל ואינגולשטאדט הגרמנית, שעלה השבוע לכותרות לאחר שהורחק בעקבות בעיטה בפניו של שחקן יריב. כהן אמר את הדברים על רקע הסגירה הצפויה של משחק הידידות בין ישראל לארגנטינה ב-9 ביוני, וכעת הוא כבר מחכה למפגש מול אחת הנבחרות החזקות בעולם. "זה יהיה יום חג לכדורגל הישראלי", הוסיף אתמול הקשר ליאור רפאלוב, שההערכה היא שהוא וכהן, שעשויים לחזור לישראל בקיץ, יקבל זימון למשחק.

בירם כיאל אמר לקראת המפגש עם ארגנטינה: "כיף גדול לשחק נגד השחקנים הגדולים בכדורגל .לא כל יום מסי מגיע לארץ גם לאוהדים זו הולכת להיות חוויה אדירה".

הפרטים נסגרו אתמול בשיחה בין מנכ"ל קומטק דני בנעים לבין ראשי ההתאחדות לכדורגל. שם סוכם כי החברה תיקח על עצמה את הוצאות הארגון בגובה שלושה מיליון דולר, אך תהנה מההכנסות - כרטיסים וזכויות שידור למשל. החברה שארגנה בעבר את מפעל היורוליג תקבל את פני נבחרת ארגנטינה תוך שיתוף פעולה עם חברת הפקת אירועים זרה ותערוך לה סיור בירושלים ללא קשר לזהות האיצטדיון שיארח את המשחק. הנטיה כרגע היא לארח את המשחק בחיפה, אם כי הדברים עדיין לא נסגרו סופית. המטרה היא לכסות את עלויות האירוע באמצעות ההכנסות.

לגבי מחירי הרטיסים - למרות שמועות רבות בנושא, מחירי הכרטיסים לא יהיו חריגים ובשיחה בין הצדדים אתמול סוכם כי "המחירים יהיו שווים לכל נפש, עממיים". פגישה נוספת שתיערך ממש בקרוב תכריע סופית את זהות האיצטדיון המארח וכן את המחיר הסופי של הכרטיסים.

בהתאחדות הבהירו אתמול כי עד המשחק ביוני יושלם מינוי כל הצוות שיאמן וינהל את הנבחרת. המטרה היא למנות אותו כבר בחודש אפריל. יוסי אבוקסיס מועמד מוביל. גם רוני לוי וניר קלינגר מועמדים.

ליאונל מסי חוגג נבחרת ארגנטינה. רויטרס
חגיגה בישראל. מסי בנבחרת/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully