וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "חלק מהשחקנים שיחקו בהילוך שני, המטרה היתה לעלות וזהו"

1.3.2018 / 8:08

שחקני בית"ר חגגו במסיבת פורים לאחר העליה לחצי הגמר, איתי שכטר: "בעזרת השם נחזור לכאן עם תואר". כחילה נפצע אך צפוי להיות כשיר לעכו. הייסטר וז'אורז'יניו ייעדרו, וגם: הקאמבק של ורד

צילום ועריכה: קובי אליהו

בבית"ר ירושלים לוקחים שני דברים טובים מהתיקו 0:0 בטדי אמש (רביעי) מול הפועל כפר סבא. העליה לחצי הגמר והחזרה של עידן ורד. זאת השנה השניה ברציפות שבית"ר מעפילה לחצי הגמר, כאשר במועדון מקווים כי בניגוד לשנה שעברה, הפעם הקבוצה תלך עד הסוף ותסיים עם התואר. שחקני הקבוצה הוזמנו למסיבת פורים בסיום המשחק כאשר הקפטן איתי שכטר בירך וסיים עם, "בעזרת השם נחזור לכאן עם תואר".

עידן ורד שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
סוף סוף חזר. עידן ורד/קובי אליהו

בבית"ר לא ייחסו חשיבות ליכולת הפושרת אתמול ואמרו: "חלק מהשחקנים לא שיחקו תקופה ארוכה והיו חלודים, חלק שיחקו בהילוך שני, המטרה הייתה לעבור את המשחק הזה ולעלות לחצי הגמר, לא מעבר לזה".

במועדון יש שביעות רצון מהתיפקוד של בוריס קליימן במשחקים האחרונים וכרגע הנטיה היא לפתוח עמו במו"מ על חוזה לעונה נוספת. קליימן עבר תקופה לא פשוטה עם הרבה ביקורות מתוך המועדון ומחוצה לו שהשפיעו מאוד על התפקוד שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
דוד קלטינס שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
בדרך לדאבל? דוד קלטינס/קובי אליהו

בנוגע לעידן ורד. הקשר מאוד התרגש להיכנס אתמול לשחק לאחר יותר משלושה חודשים בהם היה בחוץ. כזכור ורד סבל מבעיות במערכת העיכול שגרמו לו להקאת המזון אותו הוא אוכל. כתוצאה מכך ורד אושפז, עבר בדיקות מקיפות בכדי לשלול מחלות קשות ורק לאחר מכן החל בתהליך החלמה. בתחילת התהליך היו בבית"ר שחששו כי ורד לא יחזור לשחק העונה אך כאמור, הוא העלה חזרה במשקל, שינה את כל מערך התזונה שלו ולאחר חודש של אימונים מדורגים הוא חזר לסגל הקבוצה.

הקשר הצעיר אור ואקנין יעבור בדיקה שלאחריה תתברר חומרת הפציעה בברך. השחקן סובב את הברך כבר בתחילת המשחק והוחלף. ואקנין סבל מכאבים עזים כאשר בבית"ר מקווים כי לא מדובר בפציעה שתשביתו למספר חודשים. טל כחילה אמור להיות כשיר למשחק נגד עכו ביום ראשון היות והוא סובל מהתכווצות בלבד. מרסל הייסטר וז'אורז'יניו ייעדרו בשל פציעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully