וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן בסט מבוקש באספניול. סוכנו: "סעיף היציאה לא יהווה בעיה"

1.3.2018 / 6:31

חלוץ הפועל חיפה יחזור לאירופה? בספרד וצרפת טוענים כי הקבוצה הקטלאנית מעוניינת לשלם בקיץ את סעיף היציאה שלו העומד על כ-100 אלף יורו. סוכנו יונתן בן ברון: "הרבה קבוצות מעוניינות בו"

ספורט 1

האם עדן בן בסט בדרך חזרה לאירופה? על פי דיווחים בספרד וצרפת, אספניול מעוניינת בחלוץ הפועל חיפה ושוקלת בחיוב לפדות בקיץ הקרוב את סעיף היציאה שלו לחו"ל העומד על כ-100 אלף יורו. בן בסט בן ה-31 חזר העונה לכושר טוב וכבש תשעה שערים בכל המסגרות, ונראה היה שהוא מוצא בית בקבוצת נעוריו, אולם ייתכן שפניו מועדות לחזרה לאירופה. כזכור, בן בסט שיחק בעבר בברסט וטולוז הצרפתיות, לפני שחזר למכבי תל אביב בשנת 2014.

בסביבתו של בן בסט אישרו הבוקר את ההתעיינות מעבר לים. השחקן עצמו מוכר באספניול ונציגים שלה ראו אותו בעבר במדי טולוז שלא רחוקה מברצלונה. בן בסט מחזיק גם בהצעות מצרפת אך כרגע לא סגר בקבוצה אחרת. סוכנו יונתן בן ברון מסר בתגובה: "עדן עושה עונה נפלאה בהפועל חיפה ומטבע הדברים קבוצות מעוניינות. יש לו גם ניסיון באירופה. סעיף היציאה לא מהווה בעיה מבחינת קבוצות באירופה".

עדן בן בסט שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
קאמבק מפתיע לאירופה? בן בסט/ברני ארדוב

אספניול מדורגת במקום ה-13 בליגה הספרדית, בטווח ביטחון מהקבוצות הנאבקות על הירידה לליגת המשנה בספרד. אם אכן תנחית את בן בסט בקיץ, הוא יהפוך לישראלי השני שלובש את מדיה אחרי שבן שהר עשה זאת בין השנים 2009 ל-2012, במהלכן הספיק לרשום 22 הופעות ולכבוש שער אחד בלבד.

על פי הדיווח, בן בסט "חולם לשחק בספרד" ומוכן לוותר על כסף רב כדי להגשים זאת, על אף שמצא סיטואציה נוחה בישראל. מאז חזר להפועל חיפה בינואר 2017 וחתם על חוזה לעונה וחצי (העונה הבאה היא בגדר אופציה לשני הצדדים, וישנה כאמור האפשרות להשתחרר לאירופה תמורת 100 אלף יורו), בן בסט הספיק לרשום 29 הופעות ולכבוש 10 שערים.

14 אלף צופים הבטיחו את מקומם במשחק המסקרן, כאשר עד כה נמכרו 13,500 אלף כרטיסים - 4,500 להפועל ו-9,000 למכבי. מקופת ברק נמסר על התעוררות גדולה משעות הבוקר בקצב מכירת הכרטיסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully