וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "כל ביקורת עליי לא מעניינת, אני 'מדפדף' את זה"

27.2.2018 / 15:23

אחרי הפרסום על שיחת ההבהרה עם הבעלים, מאמן הפועל חיפה התייחס לביקורות שספג אחרי מכבי תל אביב: "שחקנים נמצאים תחת האחריות שלי, כל הביקורות לא מעניינות". על התבוסה: "טעינו ובזה נגמר הסיפור"

ספורט 1

"שחקנים נמצאים תחת האחריות שלי וכל הביקורת עליי או על הצוות שלי לא מעניינת אותי ואני 'מדפדף' את זה. מה שמעניין אותי זה הדרך שלי והאווירה בקבוצה. שום הפרעות מבית או מבחוץ לא יסיטו אותנו, יש לנו קשר מיוחד בקבוצה". כך אמר ניר קלינגר במהלך ביקור של שחקני הפועל חיפה והצוות המקצועי בבית החולים רמב"ם, זאת כחלק מהפעילות שהקבוצה עורכת לקהילה. קלינגר אמר את הדברים על רקע הפרסום על שיחת ההבהרה שערך איתו כץ אתמול בנוגע לביקורת שהטיח בו בתקשורת. "אנחנו אנשים מספיק בוגרים ובטח אני, שעברתי הכול בכדורגל, כבר לא מתרגש מכלום", הוסיף המאמן. "אני רק רוצה להמשיך בדרך שלי ויש לי משימה ברורה - להגיע לחצי הגמר".

בצל האסיפה שערך אתמול, בה ביקש מהשחקנים "למחוק את המשחק מול מכבי תל אביב", המאמן התייחס לתבוסה. "זאת הייתה הבלחה. הקבוצה שלנו רצה כמעט כל העונה ללא משברים ואני מקווה שנמשיך ככה", אמר קלינגר. "אמרתי בעבר שאנחנו בקו מסוים ובו יהיו גם הפסדים, אבל לא ניקלע לסיטואציות לא נעימות. אנחנו כבר מסתכלים קדימה למשחק ביום חמישי ושוכחים את המשחק בשבת. נותר לנו רק ללמוד מהטעויות במשחק הזה".

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. ברני ארדוב
"מה שמעניין אותי זה הדרך שלי". ניר קלינגר/ברני ארדוב

קלינגר נשאל האם אחרי תוצאות התיקו (2:2) במפגש הקודם הקבוצה שלו תשחק על תוצאה. "אני והצוות שלי חושבים אותו דבר. אנחנו צריכים לנצח את המשחק וככה אנחנו מתייחסים לזה - כאילו זה משחק אחד. התוצאה במשחק הראשון היא יתרון קל. היינו בתקופה נהדרת ונכנסו לא טוב למשחק האחרון. טעינו ובזה נגמר הסיפור".

על הביקור ברמב"ם הוסיף קלינגר: "מרגש להגיע לכאן. אנחנו מגיעים לכאן כל שנה וזה הפך למסורת. כאשר אנחנו כאן זה מעמיד אותנו בפרופורציות והחיוך הקטן, כולל השמחה הרגעית של ילד לראות שחקן מפורסם, עושה הכול. כדאי לנו כחברה לדעת לתת יותר ומלקבל". קפטן הקבוצה עדן בן בסט הוסיף: "כל חיוך של הילדים גורם לנו לצאת מחוזקים יותר".

ניר קלינגר מבהיר בעקבות פרסומים מהיום: "השתמע מהדברים שאמרתי היום שהכוונה לביקורת שהתייחסתי אליה היא מיואב כץ. הדברים כוונו לביקורות על הקבוצה ועל הצוות המקצועי שמבחינתנו לא צריכות להסיט אותנו מדרכנו גם אם הן מוצדקות וגם אם לא. יואב הוא הבעלים של המועדון ואם הוא מצא לנכון להגיד את מה שאמר זאת זכותו המלאה. אני מעריך את יואב מאוד ומערכת היחסים שלנו ידועה לכולם ואף אחד לא יוכל לשנות זאת ולהוציא דברים מהקשרם כדי לפגוע בהפועל חיפה לפני הדרבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully