וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: די לשעמום - הדרמה היחידה שנותרה היא החובות לאופ"א

כשהעלייה הובטחה, המשחקים משעממים, האווירה בטדי הזויה וקרבות האוהדים הם תחרויות שירה, המתח הגדול בהפועל תל אביב נוגע רק לתקציב של העונה הבאה והחובות. פלא שאמיר עגייב כבר מפנטז על בית"ר ירושלים?

עריכת וידאו:ניר חן

למי שלא מעורה בליגה הלאומית, נספר שזו ליגת המשנה היחידה בעולם שבה התחרות האמיתית היא "מי הקבוצה שהכי לא רוצה לעלות". בעוד הפועל תל אביב לא משתתפת בתחרות הזאת, הפועל קטמון הוכיחה אתמול (שני) שוב שהיא כרגע המועמדת לאליפות בקטגוריה הזאת. אם אפשר היה להמר בווינר שגם אם הפועל תל אביב לא תשחק עכשיו חמישה מחזורים ברציפות היא עדיין תוליך את הטבלה - הרבה מאוד אנשים היו לוקחים את ההימור הזה (והיחס שהיו מקבלים על כספם כנראה היה בהתאם). מתחת להפועל תל אביב יש שמונה קבוצות במאבק על הכרטיס השני לליגת העל, ונדמה שכל אחת מנסה להראות לשנייה מי עושה יותר כדי להרוס לעצמה.

אמיר עגייב שחקן הפועל תל אביב חוגג. ברני ארדוב
מה זה משנה מי כבש, העיקר שאפשר לחייך. הפועל תל אביב חוגגת/ברני ארדוב

ועם מה אנחנו נשארנו? עם הפועל תל אביב, שאוהדיה אמש שפשפו את העיניים חזק לנוכח העובדה שזו פעם ראשונה שבה הם יכלו להחנות קרוב וללא הפרעה באצטדיון טדי. פעם הגעה לטדי הייתה מלווה ביחידת קומנדו משטרתי, אוטובוסים מיוחדים, סגירת כבישים וחשש ללכת בבירה עם אדום גם אם אין לך קשר למשחק, אתמול אפילו אקשן קצת מחוץ למגרש לא קיבלנו. זה יותר הזכיר מפגש אחווה בצופים שבו התחרות היא איזה שבט מעודד חזק יותר. מלבד לזה קיבלנו את הפועל תל אביב שמנסה לשקם את עצמה דרך משחקים מוציאי חשק לראות כדורגל לצמיתות. כזאת שהסיפור הכי מעניין בקבוצה הוא מי הבקיע אתמול את השער הראשון - טל בנש או אדי גוטליב. "אדי אמר שהוא הבקיע", סיפר בנש בדרכו אתמול. "האמת שאני לא זוכר שהכדור פגע בי בכלל. אם אדי אומר שהוא שם, אני מפרגן". מה כבר ביקשנו גם כאן? קצת טינופים בין השניים, אולי דחיפות? משהו שישבור את השעמום הזה שעוד חודשיים נצטרך לסבול?!

"בשבילנו זה היה משחק עונה שניצחנו בו, ובשבוע הבא יש עוד אחד", אמר אמיר עגייב בסיום המשחק. "אנחנו צריכים לבוא לכל משחק ולנצח, ולא מעניין אותי אם זה יהיה בטוב או ברע כי המטרה היא לעלות ליגה. אנחנו יודעים כמובן שאנחנו צריכים להשתפר ואנחנו לא נראים בשיא יכולתנו, אבל כל עוד אנחנו מנצחים אפשר לשפר כי יש יותר שמחה והרגשה טובה באימונים. באופן אישי לא הייתי דומיננטי בקבוצה מאז בני יהודה וזה היה חסר לי. כשלא שיחקתי הרגשתי עצוב ועצור בתוך תוכי והיום אני מרגיש את השמחה בחזרה. אני כבר מפנטז קצת על הפועל בליגת העל, אבל עדיין לא השלמנו את המטרה. האמת שאם כבר אני מפנטז אז אני מפנטז על המשחק מול בית"ר בעונה הבאה". והנה לנו כותרת סוף סוף מהמשחק. תודה לאל.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
קובי רפואה מאמן הפועל תל אביב עם אמיר עגייב. ברני ארדוב
יישארו ביחד בעונה הבאה? רפואה ועגייב/ברני ארדוב

צחוקים בצד, המשימה היותר חשובה בהפועל תל אביב היא בניית הקבוצה לעונה הבאה. בהפועל יודעים כבר היום להגיד שלא תהיה פזרנות כספים, ושבקבוצה ינסו להביא שניים או שלושה זרים בעלויות בינוניות פלוס. הפועל מסתכלת על העונה של בית"ר ירושלים, בני יהודה, הפועל חיפה ומכבי נתניה ויודעת שגם עם השקעה מינימלית וחכמה היא תוכל להשתלב טוב בעונה הבא בליגת העל ואפילו להתברג בפלייאוף העליון. הבעיה שהמאמן קובי רופאה לא ממש חושב ככה, ואם יהיו דברים שיביאו לפרידה מוקדמת מן הצפוי מהמאמן, הוא עניין תקציב וסגל השחקנים. שלא תטעו, בהפועל מתכננים תקציב של בין 25-30 מיליון בעונה הבאה, אבל לא תהיה שם התנפלות על השוק או משכורות עתק לשחקנים. "טביב לייט" אפשר לקרוא להנהלה החדשה, שעדיין מחפשת רוכש רציני. אם יבוא אחד כזה, או אם הדברים תלויים רק בקובי רפואה, הקבוצה שוב תעבור מתיחת פנים רצינית בקיץ.

אולם הדבר הכי מעניין שקורה עם הפועל העונה הם חובות אופ"א שחגים מעל ראשה. הנהלת הפועל ונציגים מטעמה היו מספר פעמים לאחרונה במסעות בחו"ל כדי לנסות להסדיר כמה שיותר חובות. יש גרסה שאומרת במועדון כי ההערכה היא שהאדומים יקבלו קנסות בסדר גודל של ארבעה מיליון יורו, אך יש גם גרסה המאמינה שהפועל תצא ללא נזק קשה מאותן תביעות שעמדו נגדה באופ"א ופיפ"א. בכל מקרה, נראה שאף אחד בקבוצה לא יופתע אם ההכרעה בנושא תגיע בשבועות הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully