וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: פירס יחתום רשמית, הקבוצה תיפגש עם צעירי

27.2.2018 / 7:37

במועדון יחלו בקרוב בהכנות לעונה הבאה. ניצחון נוסף יוביל את מימר למהפכה במסגרתה ישותפו בקביעות שחקני הנוער. מחמאות לבניון: "ניצח כמעט לבד. מרגיע שהוא חתום לעונה נוספת". כעס על רייכרט: "פרובוקטור"

ספורט 1

בווידאו: תקציר ה-1:2 של מכבי פתח תקוה על עכו

הניצחון של מכבי פתח תקוה על עכו אתמול פתח פער של 14 נקודות מהקו האדום, ובכך נתן את האות לקראת התכנון של שרון מימר להמשך העונה: שיתוף שחקני נוער והכנת הקרקע לקראת העונה הבאה. מימר עדיין לא סיכם לעונה נוספת ובמועדון טוענים כי רק במהלך הפלייאוף התחתון תתקבל החלטה, אם כי כרגע ההתקדמות שעשתה הקבוצה במחזורים האחרונים הובילה לשינוי החשיבה לגביו. למאמן יש סעיף לפיו הוא ימשיך רק אם יסיים במקומות 1-6, אך אם המגמה תימשך גם מימר ימשיך במועדון. במועדון ישנה כוונה לשלב יותר את שלושת השחקנים הצעירים - דניאל בוסי, מוחמד סרסור ותאי בריבו, זאת בנוסף לעידן אהדנני שהפך לשחקן קבוע ברוטציה.

אם הקבוצה תנצח את הפועל רעננה, רומאריו פירס יגיע לפגישה בה יחתום על חוזה לעונה הבאה. כזכור, הצדדים כבר סיכמו את הפרטים לעונה הבאה, אך החליטו כי החוזה ייחתם רשמית רק לאחר הבטחת ההישארות. במועדון מתכוונים להיפגש גם עם לירוי צעירי לאחר הבטחת ההישארות, כדי לשמוע על התכניות של שני הצדדים לעונה הבאה. המטרה הראשונה הייתה לראות את צעירי חוזר למגרש וכעת הוא ישתלב בהדרגה. הקבוצה תלך עם יניב בריק לוועדת למעמד השחקן כדי שתקבע את מחירו, ואז יוחלט אם לפצות את מכבי חיפה. "הרכש הכי משמעותי שלנו הוא יוסי בניון", אמרו אתמול במועדון על הקשר, שהיה אחראי לשער הראשון וכבש את השני. "הוא ניצח את המשחק כמעט לבד. מאוד מרגיע שהוא חתום לעונה נוספת". השוער צחי גיגי צפוי לפתוח במשחקים הבאים אחרי שחזר להרכב בעקבות פציעת יוסי גינזבורג. במועדון מרוצים מאוד מהשוער ולא מן הנמנע שימשיך כשוער ראשון גם בעונה הבאה.

במועדון רותחים על הקשר בן רייכרט. אתמול פרסמנו כי הקשר עורר מהומה כשהתעמת עם אנשי המועדון במחצית. בפתח תקוה טענו כי ניסה להתגרות וכינו אותו "פרובוקטור". דבריו הובילו את אחד האנשים הקשורים למעגל האבטחה שמעסיק המועדון להתעמת איתו במחצית. כזכור, רייכרט התעמת גם עם רומאריו פירס. "מה שהוא עשה פשוט מגעיל. אף אחד לא רב איתו, הוא ניסה להתחיל עם אנשים בכוח כדי לעורר מהומה", אמרו במועדון.

שחקן מכבי פתח תקוה יוסי בניון. יוסי ציפקיס
"מרגיע שהוא חתום לעונה הבאה". בניון/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully