וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוויס צ'יבוטה: "האמנו מתחילת העונה שאפשר לעשות משהו מיוחד"

חלוץ בני יהודה, שכבש שער דרמטי בניצחון 0:1 על עירוני קרית שמונה שהעלה את קבוצתו לפלייאוף העליון, פירגן: "שאפו לשחקנים ולהנהלה". אבוקסיס: "החיבור מדהים. מגיע לאברמוב"

ספורט 1

בווידאו: ניצחונה של בני יהודה על עירוני קרית שמונה

חגיגה גדולה בבני יהודה. מחזיקת הגביע הבטיחה הערב (ראשון) את מקומה בפלייאוף העליון עם ניצחון 0:1 במשחק רדיוס באצטדיון רמת גן על עירוני קרית שמונה. למרות שנריוס ולסקיס החמיץ פנדל (80), מאוויס צ'יבוטה כבש שער ניצחון דרמטי בדקה ה-89 והעניק לזהובים ניצחון מתוק. קרית שמונה, שהייתה מוכרחה לנצח אם רצתה לשמור על סיכוי להעפיל לפלייאוף העליון, תסתפק במשחקי הפלייאוף התחתון.

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס אמר בסיום: "המשחק הזה הוא כמו לידה קשה. מתחילים טוב ומחמיצים. אני לא יודע אם היה פנדל. במחצית השנייה שחקנים התאבדו. חבשי? אני לא יודע איך הוא שיחק במצב הרגל שלו. בסוף אנחנו עושים גול ומנצחים וזה מקרב אותנו אפילו שבע נקודות מהפועל חיפה וכל הכבוד לשחקנים. החיבור שיש בבני יהודה השנה זה מדהים. יש פה הנהלה בראשות ברק, אחד הבוסים הטובים שהיו לי. אני לא יכול לשכוח שברק אמר לי אחרי שישה שבעה משחקים שהתחלנו לא טוב הוא אמר לי 'אני איתך'. לאברמוב בשנתיים יש גביע ופלייאוף עליון. מגיע לו שאפו".

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס. קובי אליהו
"כמו לידה קשה". אבוקסיס חוגג בסיום/קובי אליהו

כובש שער הניצחון מאוויס צ'יבוטה הוסיף: "אני לא יודע אם זה הגול הכי גדול שלי. האמנו מתחילת העונה שאפשר לעשות משהו מיוחד כמו פלייאוף עליון. מגיע שאפו לשחקנים ולהנהלה. אני לא חושב על מכבי תל אביב אלא על בני יהודה. מגיע כבוד למועדון הזה. אני מרוכז רק בבני יהודה עכשיו ולא חושב על מכבי תל אביב ועל העתיד".

חיים סילבס סיכם: "זו מראה למה שקרה לנו כל השנה. מחצית ראשונה הייתה לא טובה. במחצית השנייה הצלחנו לייצר שליטה ולייצר כמה מצבים. הגענו לשניים שלושה מצבים של גול. רמת הביצוע במאני טיים לא מספיק טובה. מגיע כל הכבוד לבני יהודה. המשחק הוכיח למה להם מגיע ולנו לא. הם מבצעים כמו שצריך. בהחמצה הכפולה כעסתי. ברגע שאנחנו לא מבקיעים זה לא טוב. מגיע לבני יהודה כל הכבוד".

שחקן בני יהודה מאוויס צ'יבוטה. קובי אליהו
"לא חושב על מכבי תל אביב". צ'יבוטה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully