וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אשקלון מיואשת: "יש פה שחקנים שהשלימו עם הירידה"

25.2.2018 / 8:45

המשבר העמיק אחרי הפסד שביעי ברציפות. מסאי דגו ספג ביקורת על המערך שהציב נגד סכנין: "גם הוא הבין שאנחנו כאילו בשחקן פחות". המאמן: "ספגנו שערים שלא מתאימים לקבוצת בוגרים"

ספורט 1

אווירת נכאים בהפועל אשקלון אחרי ההפסד הביתי 2:0 לבני סכנין אתמול (שבת) באצטדיון סלה. זה היה ההפסד השביעי ברציפות של אשקלון שחקנים בקבוצה סיפרו: "הכי מפחיד זה שהייתה הרגשה כאילו חלק מהשחקנים השלימו עם הירידה ולא מתכוונים להרים את הראש ולהילחם על המקום בליגה".

המאמן מסאי דגו ספג ביקורת על המערך שהציב; שלושה בלמים ושני חלוצים, דובב גבאי וולדימיר דבאלישווילי: "במצבים כאלה, אחרי כל כך הרבה הפסדים, צריך שגם שחקני ההתקפה יעשו הגנה אחרת אתה קורס כמו שקרה במחצית הראשונה. לא במקרה הוא הוציא את דבאלישווילי כבר במהלך המחצית הראשונה. הוא הבין שאנחנו פחות שחקן", אמרו באשקלון.

דגו התייחס בסיום למערך ואמר: "אני חושב שדווקא פתחנו טוב. זה לא היה עניין של מערך, קיבלנו גולים שלא מתאימים לקבוצת בוגרים. דיברנו לפני המשחק שהם קבוצה שעושה המון קרוסים והתקפות מעבר, אבל אין מה לעשות, ממשיכים הלאה".

דגו יצטרך לגייס עוזר מאמן בעל תעודת פרו בשבועיים הקרובים על מנת שיוכל להמשיך לעמוד על הקוים. במועדון מקווים שבשבוע הבא מול נתניה יחזרו לסגל לפחות שני שחקני הגנה שיוכלו לעבות את הסגל.

מאמן הפועל אשקלון מסאי דגו. לירון מולדובן
דווקא היה מרוצה מהפתיחה. דגו/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully