וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה - הפועל עכו: צעירי בסגל, סטאנצ'ו משיב להתאחדות

גיגי יפתח במקום גינזבורג אצל המלאבסים, סומא המורחק ייעדר. גל שיש המוצהב יחסר מנגד (שני, 20:15, 5 לייב). סטנצ'ו: "לא יודע למה ההתאחדות קבעה שאני צריך להיות בעלים, אני מחליט"

מחזור 24הסתיים26/02/2018
מכבי פתח תקוה
  • סולומון (42)
  • בניון (45)
1:2
  • (23) קניקובסקי
הפועל עכו
מערכת וואלה!

מכבי פתח תקוה:

הקבוצה עורכת את ההכנות לקראת המשחק מול הפועל עכו. הבלם עומר דנינו שעדיין לא חזר לאימונים מלאים והמגן נאור פסר ימשיכו להיעדר, כשגם רישאר סומא לא ישחק בעקבות ההרחקה במחזור הקודם. מי שיחליף אותו בסגל הוא הקשר לירוי צעירי, שאחרי כמעט חודשיים אמור לקבל דקות כשיעלה מהספסל. המשחק האחרון של צעירי היה ב-30 בדצמבר, כשרשם 64 דקות בהפסד החוץ 1:0 לבית"ר ירושלים. ההערכה היא שמימר יחזור לשחק עם רביעיית הגנה, כשאורי מגבו יתופקד בצד שמאל. השוער יוסי גינזבורג, שהובהל לבית החולים במשחק בטרנר, כבר חזר לאימונים, אך נראה כי הוא אינו כשיר במאה אחוז וצחי גיגי יפתח בשער. רק הערב יתברר האם גינזבורג יהיה בסגל.

המאמן שרון מימר קיים מוקדם יותר מסיבת עיתונאים בה התייחס למצב הקבוצה בטבלה ולעבודה שהיא תשחק העונה בפלייאוף התחתון. "אני לא חושב שאנחנו לא בסכנת ירידה, אנחנו יכולים עוד להסתבך אבל יש לנו קבוצה מספיק טובה בשביל שזה לא יקרה. הכל בידיים שלנו. נרצה לקחת שלוש נקודות מול עכו ולסגור את סיפור ההישארות. עכו הוכיחה בשבועות האחרונים שלא קל לשחק מולה. ברגע שנבטיח את ההישארות, 'נזרוק למים' שחקנים צעירים".

צחי גיגי שוער מכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
ישוב אל בין הקורות. צחי גיגי/יוסי ציפקיס

הפועל עכו:

עכו השלימה את ההכנות לקראת המשחק. לאור ההפסדים של מ.ס אשדוד והפועל אשקלון, בקבוצה מודעים לכך שניצחון יחזיר אותם חזק לעניינים במאבקי ההישרדות. גל שיש המוצהב ייעדר ואיציק טוויזר ימשיך בשיטת שלושת הבלמים. בן אז'ובל ימשיך כמובן בחוד, כשבעכו בונים עליו שיהיה זה שינצח עבורם את המשחק.

בעניין אחר, דניאל סטנצ'ו התייחס הבוקר להודעת ההתאחדות לגבי העברת זכויות הניהול אליו. "בנוגע לאירועים האחרונים במועדון, ביוני האחרון חתמנו חוזה אני, העמותה ועיריית עכו בנוגע לשיתוף פעולה לחמש שנים, במהלכן יש לי אפשרות לקנות את הקבוצה", אמר, "ההתאחדות שאלה אם אני רוצה עכשיו לקנות את המועדון, זו לא רק החלטה שלי. יש לי תקציב בבקרה, אני משלם משכורות בזמן, אני לא יודע למה ההתאחדות קבעה שאני צריך להיות בעלים. אני מחליט מתי אהיה הבעלים. אני רוצה להתמקד בקבוצה ובמטרה להישאר בליגה. אני רוצה לעבוד כמנהל מקצועי עד סוף העונה, אני רוצה להישאר בישראל, אני אוהב את המועדון. לעולם לא דובר על כך שאני אהיה הבעלים תוך תקופה כזו או אחרת, אנחנו לא בחובות. כיבדתי את כל ההסכם מול העירייה".

דניאל סטנצ'ו, יו"ר הפועל עכו. קובי אליהו
משיב אש. סטנצ'ו/קובי אליהו

טריוויה

* מכבי פתח תקוה ניצחה את הפועל עכו במשחק ביתי רק פעם אחת מתוך שמונה ניסיונות. זה קרה באצטדיון רמת גן ב-23 באפריל 2011, אז השיגה 1:4 במסגרת הפלייאוף האמצעי.

* הפועל עכו היא הקבוצה עם הכי מעט תוצאות תיקו העונה. היו לה רק שני משחקים שלא הוכרעו, כשהאחרון היה 1:1 מול בני יהודה במחזור החמישי, לפני כחמישה חודשים.

* בהמשך לכך, עכו היא היחידה פרט לבית"ר ירושלים שעדיין לא סיימה ב-0:0 העונה.

* שתי הקבוצות מגיעות אחרי שני הפסדי ליגה רצופים, להם קדם ניצחון.

הרכבי הקבוצות

שופט: דוד פוקסמן
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
קהל: 1000

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully