וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אחרי ההפסד בגביע, יש לא מעט שחקנים שאיבדו את האמון בספאחיה"

23.2.2018 / 7:52

מכבי תל אביב שוב הפסידה, הפעם למלאגה, ועל פי גורם בקבוצה הכתובת היתה על הקיר: "השחקנים מתלוננים בחדר ההלבשה על מצבם". נוריס קול לא מרוצה: "לא מעט אגו מעורב בסיפור הזה"

שחקן מכבי תל אביב נוריס קול עם מאמנו נבן ספאחיה. יוסי ציפקיס
בעיות בצהוב? ספאחיה ונוריס קול/יוסי ציפקיס

המאבק של מכבי תל אביב להתברג באחד משמונת המקומות הראשונים ביורוליג ספג אמש (חמישי) מהלומה עם ההפסד ה-11 עונה במפעל, 83:69 למלאגה בחוץ. בשבוע הבא הצהובים יארחו את צסק"א מוסקבה החזקה וגם בקבוצה יודעים ש"אם היה משחק בו היינו יכולים וצריכים לנצח והיה חשוב להמשך הדרך ביורוליג זה כאן. מול מלאגה. חבל". מעבר לזה, יכול להיות שההפסד בספרד מצביע על בעיות עמוקות בהרבה בקבוצה, וכי הוא נגרם מסיבות שהן לא רק מקצועיות נטו.

"אחרי ההפסד בגביע, יש לא מעט שחקנים שמרגישים שהם איבדו אמון בספאחיה", אמר אחד הגורמים במועדון, "הם מדברים על זה ביניהם, מתלוננים בחדר ההלבשה על מצבם, והביקורת בחדר ההלבשה מחלק מהשחקנים על ספאחיה היא רבה. זה גורם להם לירידה במוטיבציה. חשוב מאוד ששחקנים יבטחו במאמן , ובחדר ההלבשה חלק מהשחקנים אומרים דברים נגדו ספאחיה פשוט איבד חלק מחדר ההלבשה".

נראה שהבעיה העיקרית של המאמן הקרואטי הוא מול נוריס קול, שלא מרוצה בשבועות האחרונים ממעמדו. "יש לא מעט אגו מעורב בסיפור", טוענים בקבוצה, "קול יודע להראות טוב מאוד אם הוא לא מרוצה, אם זה בהבעות פנים או בהערות בחדר ההלבשה. לפני מספר שבועות אף סיפרו גורמים בקבוצה כי קרה לא אחת שספאחיה העמיד את נוריס במקום על טעות בניהול המשחק, בריבאונד. כשהוא מעיר נוריס יודע לעשות פרצופים ויצא גם שהוא זרק הערה בתגובה".

על המשחק עצמו אמר דשון תומאס: "שלטנו במשחק, הגנתית שיחקנו בסדר, לקראת הסוף הם קלעו המון זריקות ואנחנו החטאנו. המפתח היה הריצה שלהם, הם קלעו במעבר והשיגו שתי עצירות. נחזור לנתח את רגעי ההכרעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully