וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמירם הלוי: "יש גל עכור של השמצות והתקפות על השופטים"

22.2.2018 / 18:04

בצל ההתקפות על השופטים והבקשה של מירי רגב לערוך בדיקה בנושא, יו"ר איגוד הכדורסל הוציא מכתב תמיכה: "אנו מעריכים, מכירים ומקירים את פעילות הנהלת האיגוד והיו"ר שלה. נעניק לכם את כל הגיבוי"

one

יו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי לא אהב את ההתקפות על השופטים ואת בקשתה של מירי רגב לערוך בדיקה בנושא, ובמכתב בו הוציא היום כתב, בין היתר: "לצערי אנו עדים לאחרונה לגל עכור של השמצות והתקפות על שופטי הכדורסל בארץ. יש מספר קטן של יושבי ראש בליגת העל אשר בעידוד יו"ר המנהלת מנהל מסע של לחצתם על גורמים שונים כדי ש"יעשו סדר" בענף.

"איגוד הכדורסל מעריך, מכיר ומוקיר את פעילות הנהלת איגוד השופטים והיו"ר שלה, ויודע מקרוב על כל הפעולות הנעשות כדי לשפר ולהשתפר בכל אמות המידה הנדרשות. כמי שיודע עד כמה לא פשוט להיות שופט ובאילו לחצים יש לעמוד ולקבל החלטות גורליות בחלקיקי שניות, איגוד הכדורסל ואני אישית מעניקים ונעניק לכם את כל הגיבוי הנדר למילוי תפקידכם בדרך הטובה ביותר".

כזכור, בשבוע שעבר הודיע משרד התרבות והספורט כי מינה את חברת תפן לבצע בדיקה מקיפה שתעסוק בסוגיית השיפוט בענף הכדורסל. החברה נדרשה להציג תוך שלושה חודשים המלצות לשרת התרבות והספורט. המינוי הגיע לאחר שמספר גורמים בענף הכדורסל, ביניהם יו"ר עירוני נהריה ניסים אלפסי, העלו בפני השרה תלונות על אופן התנהלות איגוד השופטים.

מכתב של יו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי. סריקה
מכתב של יו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי/סריקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully