וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "מעריך מאוד את בני בן זקן, הוא מתמודד יפה עם המצב"

22.2.2018 / 15:42

הפועל באר שבע ממשיכה בהכנות למשחק החשוב נגד בית"ר ירושלים ביום ראשון הקרוב (21:00, ערוץ הספורט), המאמן דיבר על עוזרו לשעבר והוסיף: "בטוח שיהיה מעניין". חנן ממן: "לא מחפש נקמה"

צילום: שי מכלוף עריכה: מתן חדד

הפועל באר שבע ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק הביתי נגד בית"ר ירושלים (ראשון, 21:00, שידור בערוץ הספורט). המפגש המסקרן מפגיש בין האלופה, שנמצאת במקום הראשון עם 50 נקודות לצהובים-שחורים מהבירה, שדולקים בעקבותיה עם 49 נקודות במקום השני. המשחק הקודם בין הקבוצות, שהתקיים בחודש נובמבר, נגמר ב-2:2 דרמטי בטדי הודות לשער שוויון של אריק סאבו בתוספת הזמן. ברק בכר ושחקניו יודעים שניצחון יפתח פער בינם לבין האורחים, וינסו לנצל את ההזדמנות במפגש הישיר.

ברק בכר: "בית"ר ירושלים נמצאת איפה שהיא נמצאת לא סתם. היא קבוצה מוכשרת ומסוכנת. נצטרך להתכונן בהתאם ולהמשיך את המומנטום ואת היכולת הטובה. מה שבטוח זה שיהיה מעניין. אנחנו עושים הכל כדי לא להפסיד, בטח לא בטרנר. זה לא סוד שלבית"ר יש חלק התקפי מאוד מסוכן ואנחנו יודעים שאנחנו צריכים להיות מוכנים תמיד, אבל הפעם אפילו קצת יותר. נשתדל לעצור אותם מבחינה התקפית. פרשנים ימליכו בכל שבוע קבוצה אחרת, זה התפקיד שלהם וזה בסדר. יש ליגה מעניינת עם ארבע קבוצות שנמצאות במירוץ ואני מעריך שזה יוכרע לקראת הסוף. הקבוצה שתסיים במקום הראשון במאי תזכה באליפות".

עוד בנושא:

מי יישבר ראשון? המפגש בין הרצף של הפועל באר שבע לרצף של בית"ר ירושלים
הפועל באר שבע: אוחנה חזר לשחק במשחק ראווה ביבנה, גם שהר כבש
מיכאל אוחנה דורש לחשוף את פרטי ההסכם בין מ.ס אשדוד להפועל באר שבע

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. בני בן סימון
צופה משחק מעניין. ברק בכר/בני בן סימון

המאמן הוסיף: "כל הקבוצה מבינה שהיא צריכה לעבוד יותר קשה. צריך להרים את הרמה ולתת יותר מבחינה התקפית ובטח מבינה הגנתית. אנחנו עושים את זה יותר טוב במשחקים האחרונים אבל עדיין צריך לשפר את זה, בטח שמשחקים נגד קבוצה כזאת מסוכנת. אם נחשוב על כל השבוע לא נעשה מה שצריך במשחק הקרוב. כרגע אנחנו חושבים על המשחק ביום ראשון ושנעבור אותו נתייחס קדימה".

לגבי הפצועים: "בן שהר שיחק מחצית במשחק אימון והוא כשיר. מאור מליקסון אמור להתאמן רגיל בימים הקרובים וגם מיגל ויטור מתקדם מהר יותר. טוני וואקמה סובל תקופה ארוכה, אבל הוא מאוד רוצה לעזור לקבוצה. זה לא פשוט, אנחנו מקלים עליו באימונים. לגבי כל הפצועים נהיה חכמים יותר לקראת המשחק".

בכר סיכם: "יש לנו שחקנים טובים וחזקים בקישור. גם במרכז וגם בשאר התפקידים. יש פיקנטריה כי אני ובני בן זקן חברים טובים, הוא היה עוזר שלי בקרית שמונה ושיחקנו ביחד. אני מאוד מעריך אותו. תהיה אווירה מדהימה ואני חושב שבסופו של דבר השחקנים יקבעו מה יקרה. אני ובני מדברים מדי פעם, הוא בן אדם חכם ואינטילגנט שמתמודד יפה מאוד עם המצב. אאחל לו בהצלחה אחרי המשחק, אוהב אותו מאוד".

חנן ממן: "אני רוצה לנצח את בית"ר ירושלים כמו שאני רוצה לנצח כל קבוצה ואני מרוכז בהפועל באר שבע. ציפיתי להשתלב מהר וזה קרה, זה כיף גדול. אני רוצה להמשיך ולעשות כמה שיותר טוב. ההבדלים בין הפועל חיפה להפועל באר שבע הם השאיפות, מדובר במועדונים שונים. תמיד רציתי להגיע להפועל באר שבע, זה היה החלום שלי ובגלל זה עשיתי קצת בלאגן. אני לא מחפש נקמה על בית"ר ירושלים, הייתה לי תקופה יפה שם וזה הכל.

הקשר הוסיף: "תמיד יושב בראש הרצף המשחקים ללא הפסדים בטרנר, ואני מקווה שלא נפסיד גם בראשון. זה משחק גדול אבל הוא לא יקבע כלום, יש עוד פלייאוף עליון שבו כל ניצחון יהיה שש נקודות. אנחנו רוצים לנצח את בית"ר ומקווה שנעשה את זה. אם אמשיך ביכולת הנוכחית אין ספק שאשמח לזימון מהנבחרת".

עוד באותו נושא

מי יישבר ראשון? המפגש בין הרצף של הפועל באר שבע לרצף של בית"ר ירושלים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully