וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו החליטה לממש את אופציית הרכישה על גבי קניקובסקי

20.2.2018 / 8:56

נועלת הטבלה תעביר למכבי תל אביב 350 אלף שקל ואם תרד ליגה, תנסה למכור אותו בסכום גבוה בהרבה לקבוצה אחרת מליגת העל. איציק טוויזר יישאר מאמן ראשי לפחות עד סיום העונה

עריכה: שניר דבוש

בווידאו: טל בנין מתראיין ל"טוכמן וחמי"

הנהלת הפועל עכו החליטה לממש את האופציה לרכישת גבי קניקובסקי ממכבי תל אביב ותעביר 350 אלף שקל לצהובים. בעכו מבינים שגם אם הקבוצה תרד לליגה הלאומית, לקניקובסקי יהיה ביקוש רב בליגת העל והמועדון יוכל להכניס סכום משמעותי לקופה כתוצאה ממכירה שלו.

קניקובסקי בן ה-20 הושאל בקיץ ממכבי תל אביב והפך לשחקן מפתח בעכו. הוא פתח בכל אחד מ-23 משחקי הליגה של הקבוצה, השלים 90 דקות ב-21 מתוכם וכבש ארבעה שערים. הוא מוביל את הקבוצה בקטגוריות של מסירות מפתח ומרחק כולל, ומדורג במקום השלישי בצבירת דקות משחק.

בישיבת העמותה הוחלט אתמול שלמרות המצב הקשה בטבלה והעובדה שהקבוצה נראית בדרכה הבטוחה לליגה הלאומית, איציק טוויזר יישאר מאמן ראשי עד סיום העונה. כמו כן, בעמותה יפעלו להקמת מגרש סינטטי גדול ומורשה למשחקי ליגה. מתקן זה ישמש את מחלקת הנוער ואמור לתת מענה ראוי למצוקת המגרשים הקיימת כיום בעיר.

המנכ"ל יניב משולם צפוי להיפגש עם ראשי המועדון בשעות הצהריים ועל פי הערכות יודיע על התפטרותו בגין חילוקי דיעות עם גורמים אחרים בעכו.

משולם אמר לפני הפגישה: "שמחתי להיות חלק מהפועל עכו במהלך החודשים האחרונים. כשהגעתי לכאן, מצאתי מועדון שהתברך באנשים טובים, מקצועיים ונעימים. האמנתי שיחדיו נצליח להשריש בעכו גישה ניהולית וכלכלית, שתשרת את המועדון ותעניק לו את היציבות לה היה זקוק - ואני מאמין שמי שיבוא אחריי יידע להמשיך את הבסיס אותו הקמנו בעבודת צוות משותפת".

משולם הוסיף: "אני גאה בעיקר בהתנהלות הכספית, שבה הצלחנו להביא את המועדון מגרעון לעודף, הדבר מראה כי המועדון מתנהל בצורה תקינה, שקופה ויעילה. השינוי ניכר גם בצד הניהולי והמקצועי במחלקת הנוער של המועדון. אני מודה לאנשי עכו על תקופה טובה, אולי קצת פחות על המגרש, אך כולי תקווה כי המועדון יצליח לעמוד ביעד שהצבנו בתחילת העונה: הישארות בליגת העל".


עוד בנושא:

בן אז'ובל האריך את חוזהו בהפועל עכו בשלוש שנים
בדרך ללאומית: הפועל עכו הפסידה 3:2 באשדוד

גבי קניקובסקי שחקן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
פריצה מסחררת העונה. קניקובסקי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully