וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאחיה: "היה משחק קשה מאוד, מכבי אשדוד קבוצה מדהימה"

19.2.2018 / 8:54

מאמן מכבי תל אביב פרגן ליריבה אחרי הניצחון הקשה, דיברתולומאו: "התרופה הכי טובה להפסד בגביע היה הניצחון". דשון תומאס: "ההפסד לחולון לא סוף העולם, ירד מאיתנו הרבה לחץ"

one

מכבי תל אביב התאוששה אמש (ראשון) מההפסד להפועל חולון בגמר גביע המדינה, כשניצחה בביתה 86:92 את מכבי אשדוד/באר טוביה המפתיעה של בראד גרינברג. הצהובים התקשו למשך לא מעט דקות, אולם משחק טוב של דשון תומאס, שסיים עם 20 נקודות והתעלות של פייר ג'קסון ברגעי ההכרעה תרמו רבות לניצחון.

עוד בנושא:

אחרי ההפסד הכואב בגביע: מכבי תל אביב ניצחה את מכבי אשדוד 86:92

שחקני מכבי תל אביב עם ג'ון דיברתולומאו. יוסי ציפקיס
הוביל את מכבי לניצחון. דיברתולומאו עם ג'ייק כהן/יוסי ציפקיס

"זה היה משחק קשה. אשדוד קבוצה מדהימה", אמר בסיום נבן ספאחי. ג'ון דיברתולמיאו סיכם: "זה משחק שונה מהגביע אבל זה כדורסל, אנחנו מקצוענים והתרופה הטובה ביותר להפסד בגביע היה פשוט להשיג ניצחון".

הקפטן התייחס לאירועי הגמר: "זה לא סוד שקשה להפסיד בגמר הגביע במיוחד בצורה שזה קרה. היה משחק טוב, ברמה גבוהה וליפול על מהלך אחד זה מאוד כואב, עם זאת יש לנו שחקנים מאוד מנוסים והם מבינים שזאת עונה ארוכה ואסור שזה ישפיע על המשך העונה".

"כקפטן לא דיברנו הרבה על זה, שמנו את זה מאחורינו, ונמשיך מפה קדימה. באופן אישי, אני עושה את הכי טוב שאני יכול, אני נהנה מההזדמנות לעבוד ולהשתפר ואני לומד דברים ורוצה להמשיך ולהתפתח".

דשון תומאס הודה: "אני מרגיש טוב שהשגנו ניצחון, זה הוריד לחץ מאיתנו. ההפסד נגד חולון כאב אבל זה לא סוף העולם, יש לנו את היורוליג ואת הליגה הישראלית".

אחרי שסימנו עוד וי בליגה, הצהובים רוצים להשיג ניצחון במשחק החוץ ביום חמישי מול מלאגה ולהמשיך במומנטום החיובי ביורוליג. תומאס התייחס למשחק ולמפגש מול ריי מקולום: "אנחנו מאותה כיתה, שיחקנו יחד, שיחקתי איתו קצת בטרום עונה בספרס, הוא שחקן טוב עם עונה יציבה ונצטרך להכיל אותו".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully