וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרד רוטן: "הגיע לנו לנצח". טל בנין: "תוצאה שתוציא אותנו לדרך חדשה"

17.2.2018 / 20:12

מכבי חיפה "הבטיחה" פלייאוף תחתון עם העונה הכי גרועה מאז 1987/88, המאמן המאוכזב לאחר ההפסד לסכנין: "רק שער היה חסר". בנין: "מנסים לשנות מגמה". וגם: הנתונים העגומים של הירוקים

שחקני מכבי חיפה ניקיטה רוקאביציה, רועי קהת, מוחמד עוואד מאוכזבים. אדריאן הרבשטיין
עוד ערב מדכא. שחקני מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה קיבלה הערב (שבת) חותמת רשמית לעונה קטסטרופלית, כשהפסידה 1:0 לבני סכנין במחזור ה-23 של ליגת העל ו"הבטיחה" את מקומה בפלייאוף התחתון. שלומי אזולאי כבש לרשת האקסית בדקה ה-23 והעניק לטל בנין ניצחון בכורה שאפשר לו גם לחלוף על פני הירוקים בטבלה, כאשר סכנין ניצחה בדיוק באותה תוצאה כמו בשני משחקי הבית הקודמים מול היריבה מהכרמל.

שימו לב לנתונים הללו של מכבי חיפה:

* מכבי חיפה בכל מקרה תסיים במיקום הכי נמוך שלה מאז עונת 1987/88, אז שיחקה בפלייאוף התחתון בפעם האחרונה וסיימה תשיעית. מאז, הייתה רק במקומות 1-5.

* מכבי חיפה עם 11 הפסדים ב-23 מחזורים. כמו בעונה הסדירה של 2014/15 והכי הרבה הפסדים בעונה סדירה מאז 1991/92 (אלא שאז זה קרה אחרי 32 מחזורים).

* מתוך 23 המחזורים, מכבי חיפה לא כבשה ב-10.

* מכבי חיפה לא הצליחה להפוך פיגור לניצחון מאז 1 באפריל 2017, אז ניצחה 2:3 את בית"ר ירושלים.

* רק עירוני נשר כבשה פחות שערי חוץ ממכבי חיפה העונה בשתי הליגות הבכירות: שישה לנועלת טבלת הלאומית לעומת שבעה של הירוקים.

עוד בנושא:
חותמת לכישלון: מכבי חיפה הפסידה 1:0 בעכו לבני סכנין
בדקה ה-92: מ.ס. אשדוד השיגה 2:3 דרמטי על הפועל עכו
מכבי תל אביב הפסידה במפתיע 1:0 להפועל רעננה בבית

פרד רוטן מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
הכדור לא נכנס. פרד רוטן/אדריאן הרבשטיין

טל בנין, שחגג ניצחון בכורה כמאמן בני סכנין: "אנחנו מנסים לשנות מגמה, היינו זקוקים לתוצאה הזו. אנחנו קבוצה שרוצה לשחק כדורגל, שרוצה לכבוש שערים. מבחינתי אנחנו בתקופת הכנה, אני לא מבסוט מצבירת הנקודות, אבל כן מההתקדמות. הפכנו מקבוצה שמסתגרת ומגיעה למצבים במקרה, לקבוצה שמנסה ליזום. היינו שווים ניצחונות במשחקים מסוימים, אבל התוצאות לא הגיעו. סוף סוף השגנו תוצאה שגם יכולה להוציא אותנו לדרך חדשה".

פרד רוטן, מאמנה של מכבי חיפה: "אני מאוד מאוכזב, הגיעו לנו שלוש נקודות. ההופעה שלנו במחצית השנייה הייתה טובה מאוד והדבר היחיד שהיה חסר זה לכבוש. הגענו להרבה הזדמנויות, 5-6 מצבים מצוינים במחצית השנייה, אבל הכדור לא נכנס. אנחנו צריכים לצבור נקודות, אנחנו עדיין בתחתית, זו המציאות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאמן בני סכנין טל בנין. אדריאן הרבשטיין
מרוצה מההתקדמות. טל בנין/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully