וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה - הפועל אשקלון: דגו עם שינויים רבים בבכורה

המאמן החדש של אשקלון נרשם כעוזר מאמן ויעמוד על הקווים בינתיים, משומר ובן דוד יחזרו להרכב וגם דבאלישווילי עשוי לפתוח. דיניז עשוי לשחק כמגן אצל המארחת (א', 19:00, ספורט 5 לייב)

מחזור 23הסתיים18/02/2018
עירוני קרית שמונה
  • ראדיוויביץ` (81)
0:1
    הפועל אשקלון
    מערכת וואלה!

    עירוני קרית שמונה:

    המארחת תנסה להתאושש מחר (ראשון, 19:00, ספורט 5 לייב) מהתבוסה למכבי חיפה במשחק נגד הפועל אשקלון. חיים סילבס יחסר את עדן שמיר הפצוע שמתלונן על כאבים בברך. בקבוצה עדיין לא בטוחים לגבי חומרת הפציעה של הקשר, אך בכל מקרה הוא ייעדר מהמשחק הקרוב ועומר לקאו יחזור במקומו למרכז השדה. מלבדו ימשיך להיעדר גם השוער הפצוע איתמר ניצן, כשמהדי זועבי שזוכה למחמאות ימשיך בין הקורות. סילבס מתלבט האם להתחיל עם מרכוס דניז כמגן ימני.

    הפועל אשקלון:

    אחרי שראתה את הפועל רעננה ומ.ס. אשדוד מנצחות, הפועל אשקלון משוועת לנקודות ותנסה להשיג אותן בקרית שמונה. הקבוצה תצא בבוקר לבית מלון בצפון ותשהה בו עד המשחק. המאמן החדש מסאי דגו, שנרשם כעוזר מאמן ויעמוד על הקווים כשלאשקלון יש 30 יום למנות איש צוות בעל תעודת פרו, מתכנן כמה שינויים בהרכב, חלקם כפויים. עוז ראלי ושי חדד הפצועים ייעדרו, כשאייל משומר יחזור לעמדת המגן הימני ושי בן דוד לצד שמאל של ההגנה. בקישור ישנן כמה התלבטויות ובהתקפה עשוי לפתוח ולדימיר דבאלישווילי.

    שחקן עירוני קרית שמונה, עומר לקאו. סוכנות ג'יני
    יחזור ל-11 של קרית שמונה. עומר לקאו/סוכנות ג'יני

    טריוויה

    * עירוני קרית שמונה אירחה שבע פעמים את הפועל אשקלון במסגרת שתי הליגות הבכירות, והפסידה לה בבית רק פעם אחת - 2:1 בלאומית באפריל 2010. אדריאן רוצ'ט, היום שחקן אשקלון, פתח אז בהרכב קרית שמונה.

    * קרית שמונה צברה רק נקודה אחת בארבעת משחקי הבית האחרונים שלה.

    * הפועל אשקלון ניצחה רק אחד מ-17 משחקי הליגה האחרונים שלה והפסידה בכל חמשת הקודמים.

    * קרית שמונה היא הקבוצה היחידה העונה בליגת העל שלחובתה עדיין לא נשרק פנדל. הבעיטה האחרונה מולה מהנקודה הלבנה הייתה בדצמבר 2016 (דיוגו קאצ'ובה כבש עבור כפר סבא ב-2:2).

    הרכבי הקבוצות

    שופט: עידן לייבה
    אצטדיון: קרית שמונה
    קהל: 250

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully