וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שכעס על החילוף: מנור סולומון לא יפתח בבאר שבע?

15.2.2018 / 7:31

שרון מימר מתרגל מערך של שלושה בלמים, עדן שרם תורגל במקום הקשר שנמצא בצבא. צעירי ישוב לסגל. אחרי הסיכום העקרוני עם פירס, פתח תקוה תלך עם בריק לוועדה למעמד השחקן במטרה להשאירו

אורי אוזן בריאיון לתכנית "טוכמן וחמי"/צילום: מערכת וואלה

אחרי שכעס על החילוף במשחק מול בני יהודה וירד עצבני לחדר ההלבשה, עשוי מנור סולומון לא לפתוח בהרכב במשחק בבאר שבע. שרון מימר שוקל לעלות למשחק בהרכב שכולל שלושה בלמים - עידן אהדנני, תומאש סיבוק וז'והאן מרסיאל, עם עודד אלקיים ורישאר סומא כמגנים. רומאריו פירס יחזור ל-11 אחרי הרחקה ולצדו תורגל יובל שבתאי. לידור כהן, יוסי בניון ועדן שרם תורגלו חלק הקדמי. אחרי שהחליט להמתין שבוע נוסף ולא להסתכן בפציעה מול בני יהודה, לירוי צעירי ישוב לסגל הקבוצה, אך לא יפתח כמובן בהרכב. אליבלטו הברזילאי שוב לא תורגל בהרכב.

מנור סולומון, שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
יירד לספסל? מנור סולומון/ברני ארדוב

במועדון אישרו כי הגיעו לסיכום בעל פה עם רומאריו פירס. ההערכה היא שהחתימה תתבצע בשבועות הקרובים. "אין לחץ. רצינו להבטיח את הישארותו של רומאריו בקבוצה. יש עוד מטרות. נמצא את הזמן ונסגור את זה. היה חשוב לנו לשמוע שהוא רוצה להישאר ולסכם", אמרו בקבוצה.

אחרי שגילו כי ליניב בריק אין חוזה במכבי חיפה לעונה הבאה, גם הקשר יקבל הצעה להארכת החוזה. מיד בסיום העונה הצדדים ייגשו לוועדה למעמד השחקן על מנת להסדיר את גובה דמי ההשבחה למכבי חיפה. בריק, כמובן, יוכל לשקול גם אופציות אחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully