וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור מליקסון סובל ממתיחה קלה, בספק למשחק נגד בית"ר ירושלים

13.2.2018 / 19:39

הקשר שנפצע בניצחון על מ.ס אשדוד, יחמיץ את מכבי פתח תקוה ביום שבת הקרוב בוודאות וכנראה לא יצליח לחזור עד המשחק המכריע נגד בית"ר בעוד כשבועיים. קואנקה צפוי לתפוס את מקומו בהרכב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מאור מליקסון סובל ממתיחה קלה בשריר הירך האחורי ויחמיץ את המשחק של הפועל באר שבע נגד מכבי פתח תקוה ביום שבת הקרוב (20:30). הקפטן הוותיק נפצע אתמול במהלך המחצית הראשונה בניצחון על מ.ס אשדוד ובקבוצה חששו מפציעה שתשבית אותו לתקופה ארוכה.

מאוחר יותר בבאר שבע הבינו שמדובר בפציעה קלה ונשמו לרווחה, ואחרי בדיקה שהקשר עבר היום, התברר שהוא לא ייעדר זמן רב. למרות ההקלה, בקבוצה מבינים שהקפטן בספק גדול למשחק החשוב נגד בית"ר ירושלים בעוד קצת פחות משבועיים.

איסק קואנקה עשוי להחליף את מליקסון בהרכב בשבת הקרובה. הספרדי נכנס אתמול במקום הקפטן והפגין יכולת טובה מאוד. "קואנקה שחקן טוב ועל זה אין ויכוח", טען גורם בקבוצה, "הבעיה הייתה רמת המאסיביות שלו באימונים והתרומה שלא הייתה במשחקים. עכשיו כשהוא לא עזב בינואר אז כמובן שהוא חלק מהקבוצה והוא יכול לשנות את העונה מבחינתו". קואנקה עצמו אמר לחבריו שהרגיש מצוין ושהוא בטוח שאם ייתנו לו לרוץ כמה משחקים בהרכב הוא יפרע את השטרות.

מאור מליקסון שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
מליקסון אחרי החילוף אתמול/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully