וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר באסיפה: "עומד מאחורי הדברים שאמרתי. אל תרפו עכשיו"

13.2.2018 / 14:46

לראשונה מאז זעם על השחקנים בחדר ההלבשה אחרי רעננה ("קחו את עצמכם בידיים. אתם זחוחים"), מאמן הפועל חיפה ערך אסיפה בה הבהיר: "כל משחק מעכשיו בצבע, אפשר להשלים עונה שלא הייתה פה כבר שנים". גנסארי ספג צהוב תשיעי

צילום מסך

"יש לנו בין 15 ל-17 משחקים עד סוף העונה. כל משחק יהיה בצבע. זה הזמן שלכם, הזמן של כולנו כדי להתעלות, כדי להשלים עונה שלא הייתה פה כבר שנים. אני מבקש מכם, בואו נמשיך את הדרך שכבר התחלנו". כך אמר מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר באסיפה שקיים היום (שלישי) לאחר התיקו מול הפועל רעננה, שהשאיר את הקבוצה במקום הרביעי. במועדון חוששים כי היכולת הנוכחית לא תספיק לקבוצה כדי להגיע לאירופה. שחקנים בקבוצה אמרו: "עד עכשיו אנחנו נמצאים כמעט ביכולת שיא, וזה עדיין לא מספיק. אסור להוריד את הרגל מהגז ולתת לבית"ר ירושלים לברוח לנו".

כזכור, ביום ראשון פרסמנו כי באסיפה שקיים לאחר המשחק קלינגר זעם על השחקנים. המאמן צרח על בחדר ההלבשה ואמר: "בזמן האחרון אנחנו לא מצליחים לפתוח את המשחק כמו שצריך, אני לא מוכן לקבל את זה. המצב הזה לא יכול להמשיך ככה. עכשיו תקשיבו, אנשים פה ייקחו את עצמם בידיים. זה חייב להתחיל מהמנהיגים של הקבוצה. אתם לא יכולים להגיע כל כך זחוחים למשחקים". גם היום, מתברר, קלינגר חזר על חלק מהדברים. "אני עומד מאחורי הדברים שאמרתי לכם לגבי המחצית הראשונה. בשלושת המשחקים האחרונים אנחנו לא פותחים טוב. אנחנו חייבים לחזור לדרך שהובילה אותנו למקום הזה, לא להרפות עכשיו. אנחנו צריכים לחזור לפוקוס מלא לקראת הישורת האחרונה, הרבע האחרון של העונה. זה החלק הכי קשה".

גבריאל תמאש יחזור להרכב מול מכבי נתניה ביום ראשון. מקסים פלקושצ'נקו צפוי להתחיל שוב על הספסל. עדן בן בסט אמור לחזור ל-11 על חשבון מאמון קשוע. ראדו גנסארי ספג את הצהוב התשיעי שלו מול רעננה וייעדר מהמשחק מול מכבי תל אביב.

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
לא חוזר בו מדבריו. קלינגר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully