וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשקלון פנתה לאחי נצרת בנוגע לשלומי דורה, הירוקים מסרבים

13.2.2018 / 18:02

הקבוצה מהדרום נפרדה מיובל נעים, שאמר לשחקנים: "יש פה חומר טוב, אני מאמין בכם". אם הירוקים ימשיכו בסירובם, הפועל אשקלון תנסה לסגור עם מסאי דגו, שפוטר לאחרונה מהפועל כפר סבא

צילום: שי מכלוף, עריכה: מתן חדד

עדכון ראשון: 13:09

בהפועל אשקלון בודקים את האפשרות ששלומי דורה ישוחרר ממכבי אחי נצרת, ויאמן את המדורגת 13 בליגת העל. הדרומיים פנו רשמית אל הקבוצה מהליגה הלאומית, שבינתיים מסרבת לשחרר את המאמן. אם דורה לא יגיע, המועמד המוביל אחריו לתפקיד הוא מסאי דגו, איתו כבר החלו להתנהל שיחות, בצל ההודעה של הפועל עפולה לפיה אופיר חיים ידחה כל הצעה מליגת העל. גם השמות של אלי כהן (החיפאי) ותומר קשטן נמצאים על הפרק.

אחרי המסע"ת המרגשת שבה הודיע מנכ"ל אשקלון על פרידה מיובל נעים, היום (שלישי) המאמן הגיע יחד עם עוזרו אלי לוי למתחם האימונים של הקבוצה ונפרדו משחקני הפועל אשקלון.

יובל נעים ערך אסיפה אחרונה ואמר: "כפי ששמעתם אתמול במסיבת העיתונאים, אני לא אוסיף. הגעתי להגיד לכם שאני מחזיק לכם אצבעות, אני אמשיך לעקוב אחריכם, יש כאן חומר שחקנים טוב, שאם הייתי הולך לקבוצה בכירה יותר, הייתי לוקח אותם איתי בעיניים עצומות. אין הרבה מועדונים כמו הפועל אשקלון, ברגע שהרגשתי שזה פוגע לי בבריאות, החלטתי לזוז הצידה. היה לי העונג לעבוד עם השחקנים פה. אני אוהב את כולכם".

יובל נעים עם שחקני הפועל אשקלון. דוברות הפועל אשקלון,
הגיע להיפרד. יובל נעים/דוברות הפועל אשקלון

אבי מלכה, קפטן הפועל אשקלון, נטל את רשות הדיבור ואמר בשם השחקנים: "אני כאן שנה שלישית ואני יכול להגיד בפה מלא 'אם לא יובל אני לא יודע אם יש לי מקום בליגת העל'. זה יום לא פשוט עבורינו בכלל, אז בשמי ובשם כל השחקנים אנו מודים לך יובל, באופן אישי ולא נשכח לך את התקופה הזו בחיים".

יובל נעים עם שחקני הפועל אשקלון. דוברות הפועל אשקלון,
אסיפה אחרונה בהחלט. יובל נעים/דוברות הפועל אשקלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully