וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל באר שבע מעריכים: מליקסון סובל מכיווץ בלבד

13.2.2018 / 9:08

בקבוצה מודעים להיסטוריית הפציעות של הקשר שנאלץ להתחלף במחצית הראשונה מול אשדוד אך מקווים שהוא לא ייעדר לתקופה ארוכה. איסק קואנקה זכה למחמאות: "הוא יכול לשנות את העונה מבחינתו"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

1. הרומן בין הקהל של הפועל באר שבע לברק בכר, שהחל במשחק הגביע והמשיך אתמול עם הפוסט של המאמן, הגיע אתמול לשיאו וצירף אליו את השחקנים שדקות ארוכות אחרי המשחק קפצו בטירוף אל מול היציעים וחגגו את הניצחון 0:2 מול מ.ס אשדוד. לכאורה צופה מהצד היה משוכנע ששחקני האלופה הגזימו בחגיגות אחרי ניצחון על קבוצת התחתית מהדרום. אלא שמי שהיה בשבוע האחרון במועדון יודע להעיד על לחץ אדיר שהשתחרר עם הניצחון. "היינו בשבוע לא טוב בלשון המעטה", אמר שחקן בקבוצה, "הייתה תחושה שהעונה כלום לא הולך והגענו דרוכים מאוד למשחק. לא שיחקנו הכי טוב אבל הייתה מלחמה והייתה גם יכולת אישית שניצחה את המשחק".

עוד בנושא:

חנן ממן: "אנחנו הפועל באר שבע ובאים לנצח בכל משחק"
הפועל באר שבע ניצחה 0:2 את מ.ס. אשדוד, מליקסון נפצע

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
הרומן עם הקהל נמשך. ברק בכר/קובי אליהו

2. אפרופו יכולת אישית, בבאר שבע ישנם כאלה שחושבים שאתמול מלבד שלוש נקודות הקבוצה הרוויחה גם את הקשר הספרדי איסק קואנקה. הקשר הספרדי נכנס במחצית הראשונה במקום מאור מליקסון שנפצע והפגין יכולת טובה מאוד. "קואנקה שחקן טוב ועל זה אין ויכוח", טען גורם בקבוצה, "הבעיה הייתה רמת המאסיביות באימונים והתרומה שלא הייתה במשחקים. עכשיו כשהוא לא עזב בינואר אז כמובן שהוא חלק מהקבוצה והוא יכול לשנות את העונה מבחינתו". קואנקה עצמו אמר לחבריו שהרגיש מצוין ושהוא בטוח שאם ייתנו לו לרוץ כמה משחקים בהרכב הוא יפרע את השטרות. מי שיצא מהסגל בסופו של דבר היה מיכאל אוחנה שהמתיחות הקשה בינו לבין המועדון ממשיכה. מי שזכה גם כן למחמאות גדולות היה חנן ממן שהציג משחק מצוין.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
מאור מליקסון שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
מאור מליקסון שחקן הפועל באר שבע/קובי אליהו

3. הרבה דקות של דאגה עברו אתמול גם על אנשי האלופה כאשר הקפטן מאור מליקסון היה שרוע על כר הדשא. בקבוצה מודעים להיסטורית הפציעות של מליקסון וחששו שיהיה מדובר במשהו שישבית אותו להרבה זמן. אלא שאחרי בדיקה ראשונית הוערך שמדובר בכיווץ. מליקסון ייבדק שוב ובקבוצה מקווים שלא יתברר שמדובר במשהו חמור יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully