וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערת השיפוט: אשר אלון יועמד לדין, איזי שרצקי ספג אזהרה בלבד

ההתאחדות לכדורגל הגיבה לשני בעלי הקבוצות, שהתבטאו בחריפות עקב טעויות שיפוט. הבעלים של רעננה מואשם בהעלבת שופט ובאיום עליו ועשוי להיענש, בעוד זה של קרית שמונה רק ננזף

אשר אלון, בעלים הפועל רעננה. קובי אליהו
הפרשה מסתעפת. אשר אלון/קובי אליהו

יכולתם הירודה של שופטי ליגת העל בתקופה האחרונה ממשיכה להעסיק גורמים שונים בכדורגל הישראלי, והיום (שני) נשלחו מכתבים לאשר אלון ולאיזי שרצקי, בעקבות התבטאותיהם כנגד השופטים ששפטו במשחקי הפועל רעננה ועירוני קרית שמונה. שרצקי הוזהר אך לא יועמד לדין, בעוד אלון יואשם בהתנהגות בלתי הולמת ובכך שהעליב ואיים על אלי חכמון, ועשוי להיענש על מעשיו.

הפועל רעננה קופחה מספר פעמים במשחק מול הפועל חיפה (1:1), וכבר בסיום המשחק עמד אלון מול המצלמות והודיע כי "ידרוש חקירה חיצונית של חכמון". בהמשך, הקבוצה גם הגישה תלונה רשמית נגדו. בדו"ח השופט נכתב: "מר אלון התפרץ לחדרי ההלבשה במחצית, החל להשתולל ולצעוק 'בושה וחרפה, אני אחסל אותך, אני אגמור אותך באיגוד השופטים ואהרוס אותך'".

באשר לשרצקי, שזעם על הרחקתו הלא מוצדקת של דידייה ברוסו בתבוסה 4:0 של קרית שמונה מול מכבי חיפה, הסתפק התובע ניר רשף במכתב אזהרה. "בראיון אשר הענקת התבטאת בחריפות ובאופן שאינו ראוי ולא מכבד את השופט (רועי ריינשרייבר). מלבד הנזק התדמיתי לענף שהינך כה חרד לתדמיתו, חלק מהתבטאויותיך מהוות גם עבירה משמעתית. אבקשך להימנע מכך בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully