וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק אברמוב נחקר בפרשת הפשיעה הכלכלית: בסך הכול מסרתי עדות

12.2.2018 / 15:28

חקירתו של בעלי בני יהודה בפרשה שמסעירה בימים אלה את המדינה נמשכה כמה שעות, ולטענת גורמים במשטרה נשלח למעצר בית. הקבוצה הגיבה: "הוא לא במעצר בית, רק נקרא לתת הסברים ונוקה מכל חשד"

ברק אברמוב, בעלים של בני יהודה. ברני ארדוב, ברני ארדוב
ברק אברמוב/ברני ארדוב, ברני ארדוב

בעלי בני יהודה, ברק אברמוב, נחקר בשבוע שעבר על ידי היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית, באשר למעורבות אפשרות שלו בפרשת החשבוניות המזויפות שמסעירה בימים אלה את המדינה. חקירתו של אברמוב נמשכה מספר שעות ולטענת גורמים במשטרה הוא גם נשלח למעצר בית, אם כי בבני יהודה הכחישו גרסה זו. למקורביו אמר איש העסקים: אלה שטויות, בסך הכול נתתי עדות.

תגובת בני יהודה: "בעלי הקבוצה, ברק אברמוב, אכן נחקר, שיתף פעולה באופן מלא עם המשטרה, נתן הסברים מפורטים לכל אשר הוצג לו ונוקה מכל חשד, ראיה לכך כי כל הקשור אליו לא מצא מקומו בכתב האישום אשר הוגש היום כנגד אחרים. חקירתו התמקדה בשיפוץ אצטדיון הכדורגל של בני יהודה בשיתוף עיריית תל אביב ומשרד הכלכלה".

מדובר בפרשה בהיקף משמעותי מאוד, שה"כוכבים" שלה הם האחים יניב, תום והראל בן דוד. על פי כתב האישום, השלושה הקימו ב-2015 ארגון פשע, שהפעיל מספרד מערך של חשבוניות פיקיטיביות בסכומים גדולים (מאות מיליוני שקלים). חשבוניות המס המזויפות הופצו לחברות שונות, ושומשו על מנת להפחית את תשלומי המס. הפרשה נחקרת בימים אלה על ידי משטרת ישראל, חקירות מכס ומע"מ ויחידת החקירות של רשות המיסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully