וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה בהפועל עכו: "יצאנו פראיירים ולא בפעם הראשונה העונה"

12.2.2018 / 10:07

נועלת הטבלה הציגה יכולת טובה אך שוב הפסידה, הפעם לעשרה שחקנים של מכבי תל אביב. שחקן: "אי אפשר להגיע מולם לכל כך הרבה מצבים ולא להבקיע". בן רייכרט זכה למחמאות מהצוות המקצועי

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: מתן חדד

בהפועל עכו קיבלו באכזבה גדולה את ההפסד אתמול (ראשון) 2:0 למכבי תל אביב. בקרב השחקנים ואנשי המועדון הייתה קיימת תחושת החמצה גדולה, כאשר בעכו יודעים שהיו עדיפים בחלקים רבים של המשחק על סגנית האלופה אך הרבו להחמיץ. "יצאנו פראיירים וזו לא פעם ראשונה העונה", קבע שחקן בקבוצה, "אי אפשר להגיע לכל כך הרבה הזדמנויות ולא לכבוש, בטח נגד מכבי תל אביב".

איציק טוויזר מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
כמה נאיביות. איציק טוויזר/אדריאן הרבשטיין

"במחצית הראשונה עמדנו טוב מאוד והגענו למצבים שלא השכלנו לנצל וכשלא כובשים סופגים". המשיך את הקו המאמן איציק טוויזר, "אין אף שחקן שלא רוצה להבקיע אבל הכדור לא נכנס. יש עוד הרבה נקודות בקופה".

מי שזכה למחמאות היה בן רייכרט, הקשר שהצטרף לקבוצה בחלון של ינואר כשבעכו מרוצים מהשתלבותו של השחקן שסחט את האדום מברק יצחקי. השניים נמצאים ביחסים טובים מאוד כשבמהלך המחצית השנייה ניצל הקשר את החברות והקניט את יצחקי כשאמר לו "לא היה אדום אבל שב ביציע". יצחקי ואנשי מכבי ששהו לצידו הגיבו בצחוק מצידם. עוד אנקדוטה מעניינת נרשמה אתמול כאשר מתן בלטקסה המושאל ממכבי תל אביב התייעץ עם אנשי הצוות הרפואי של מכבי תל אביב בסוף המשחק וקיבל מהם תוכנית טיפול לדלקת ממנה הוא סובל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully