וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות מחאת האוהדים: המו"מ בין הנהלת הפועל תל אביב לאדי גוטליב יימשך

הנהלת האדומים לא מתרגשת מהמחאה נגד הבלם וממשיכה במגעים איתו בנוגע לחוזה ארוך טווח. עוזר המאמן דורון מוכתרי סיים את דרכו במועדון: "מודים לו על המסירות ומאחלים לו בהצלחה"

אוהדי הפועל תל אביב עם שלט נגד אדי גוטליב. מגד גוזני
המחאה נגד גוטליב/מגד גוזני

נראה שבעלי הפועל תל אביב לא ממש מתרגשים מהמחאה של האוהדים נגד הבלם אדי גוטליב. זאת משום שהבעלים מתכוונים להמשיך במשא ומתן עם הבלם בנוגע לחתימה על חוזה ארוך טווח, למרות העמדה הקוטבית של חלק מהאוהדים בנושא. יתרה מכך, גוטליב אמור לחזור לסגל כבר במשחק הליגה הקרוב מול הפועל חדרה ולא מן הנמנע שיחזור ישר להרכב הקבוצה לצידו של אוראל דגני בהגנה.

בנושא אחר, עוזר מאמן הפועל, דורון מוכתרי סיים את תפקידו במועדון לאחר שבועות ספורים בלבד בתפקיד. מוכתרי טען כי הוא עוזב בשל סיבות אישיות, אך לא ברור עדיין אם אכן הדברים נכונים או הסיבה קשורה ליחסים עם המאמן קובי רפואה. מנהלת הקבוצה נמסר: "מודים לדורון על תקופתו בצוות המקצועי, על המקצועיות, ההשקעה והמסירות ומאחלים לו הצלחה רבה בהמשך.

מוכתרי עצמו אמר: "אני מאחל להפועל תל אביב ולקובי רפואה הצלחה בהמשך הדרך. שמחתי להיות חלק מהמועדון הגדול הזה, אין לי ספק שבתום העונה הקרובה הוא יחזור למקומו הטבעי בליגת העל. תודה רבה לכולם".

עוד בנושא
אוהדי הפועל תל אביב מחו נגד גוטליב, רפואה: "הוא נכס"
חבל על הריבים: המדריך ללאומית על עוד משחק של הפועל תל אביב בדרך לליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully