וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה הגישה תלונה חמורה נגד אלי חכמון: "הגיע מידע רב ובעייתי מאוד"

במועדון דורשים ועדת בדיקה חיצונית לאיגוד השופטים בעקבות השיפוט של חכמון: "המשחק ראוי לצפייה חוקרת ומעמיקה על ידי גורם אובייקטיבי וחיצוני". תובע ההתאחדות העמיד לדין את אלון וקורצקי

בעלים הפועל רעננה דמיאן רויטמן. מגד גוזני
"בשבועות הבאים בטח נסבול שוב מטעויות". דמיאן רויטמן/מגד גוזני

הפועל רעננה הגישה הערב (ראשון) תלונה חמורה נגד השופט אלי חכמון ודרישה לוועדת בדיקה חיצונית לאיגוד השופטים. את התלונה הגישה רעננה באמצעות עו"ד רועי אוזן והיא נשלחה ליו"ר ההתאחדות עופר עיני, למנכ"ל רתם קמר וכן לראשי המנהלת ואיגוד השופטים. רעננה טוענת כי במשחק נגד הפועל חיפה היו "אירועים חריגים ויוצאי דופן" ומוסיפה כי "הדברים האמורים לא נטענו בחלל הריק ואף ורק נוכח הופעת השיפוט הבלתי נתפסת מאתמול והם מועלים גם נוכח ולאור מידע רב ובעייתי מאוד שהגיע לרשות מרשי, ואשר לשם הזהירות ומפאת הרגישות ישלח בנפרד אך ורק למנכ"ל וליו"ר ההתאחדות לכדורגל".

ברעננה ציינו את האירועים השנויים במחלוקת מהמשחק האחרון והדגישו כי ב-15 המשחקים האחרונים בהם חכמון שפט את הקבוצה, הוא הוציא לשחקניה חמישה אדומים - יותר מכל שופט אחר ששפט את רעננה אי פעם. עוד הוסיפו: "המשחק ראוי לצפייה חוקרת ומעמיקה על ידי גורם אובייקטיבי וחיצוני, זאת בנוסף לתחקור מעמיק של השופט על ידי הגורמים המתאימים לכך".

עוד בנושא:

הפועל רעננה סוערת, אשר אלון: "נדרוש חקירה חיצונית של אלי חכמון"
ליגת העל: הפועל רעננה והפועל חיפה נפרדו ב-1:1

מאמן הפועל רעננה מנחם קורצקי. מגד גוזני
"אין מאמן שלא יתפוצץ אחרי טעויות כאלה". קורצקי/מגד גוזני

כזכור, אתמול הבטיח אשר אלון להתלונן ואף לחקור את טעויותיו של השופט באופן אישי. חשוב לציין כי ברעננה חושדים בדברים הקשים ביותר וכך הסבירו שם את ההתפרצות של אלון בסיום המשחק. עם זאת, בקבוצה די סקפטים שמשהו יקרה לשופט מלבד הרחקה למספר משחקים.

אלון לא לבד בסיפור, אלא גם שותפו דמיאן רויטמן. כבר לאחר המשחק שוחחו השניים ורויטמן ייעץ לאלון לרדת ולהתראיין על נושא השיפוט. לוואלה! ספורט אמר רויטמן היום: "בשביל רעננה לנצח משחקים, זה לא מספיק רק לנצח 11 שחקנים על המגרש, אלא צריך לנצח את הטעויות של השופטים כל משחק. בוא נגיד שאת הפנדל הראשון הוא לא ראה, וגם הכרטיס הצהוב הראשון היה גבולי, אבל להוציא לשחקן כרטיס צהוב על התחזות שהוא נתפס בחולצה, אני מחכה לשמוע איך הוא יסביר את זה. מה שעצוב שבאיגוד השופטים ירחיקו אותו לכמה משחקים והוא יחזור ואנחנו הפסדנו שתי נקודות יקרות במאבק הישרדות וגם בשבועות הבאים בטח נסבול שוב מטעויות של שופטים כי זה קל לשרוק נגדנו".

באיגוד השופטים סירבו להגיב באופן רשמי, אבל שלא לייחוס אמרו שם: "גם את ריינשרייבר ואת שמואלביץ' האשימו בכל מיני דברים. זה מה שקורה שיש עצבים אחרי משחק. אנחנו לא מתייחסים לזה ברצינות". בכל מקרה, ביום רביעי הוועדה המקצועית של איגוד השופטים תתכנס ותדון בהחלטותיו של חכמון, ורק לאחר מכן יוחלט אם להעניש את השופט הותיק.

תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, הודיע כי המאמן מנחם קורצקי יעמוד לדין בגין התנהגות בלתי הולמת ואי ציות להוראות שופט המשחק, וגם הבעלים אשר אלון יגיע לבית הדין בגין העלבת שופט, איום והתנהגות בלתי הולמת. הדיונים יתקיימו ביום רביעי ב-17:00. בקבוצה מקווים כי בית הדין יקל בעונשו של קורצקי שהורחק במהלך המשחק. "אין מאמן שלא יתפוצץ מעצבים אחרי טעויות כאלה, בטח שאנחנו במאבקי תחתית". אמרו בקבוצה.

מעבר לעניין השיפוט נראה שדווקא בקבוצה היו שבעי רצון מהיכולת של השחקנים, אך ברעננה לא ממש מתים על מחמאות, אלא רוצים יותר נקודות ויותר ניצחונות שיעזרו להם לברוח מהתחתית.

(עדכון ראשון: 12:17)

עוד באותו נושא

הפועל רעננה סוערת, אשר אלון: "נדרוש חקירה חיצונית של אלי חכמון"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully