וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "אנחנו לא במאבק מול מנצ'סטר סיטי, אלא מול רעננה ואשדוד"

11.2.2018 / 8:43

מאמן הפועל אשקלון נשמע אופטימי למרות ההפסד לבית"ר ירושלים. נעים זעם על עוז ראלי שביקש להתחלף: "במשחק כזה יוצאים בגלל קצת כאבים"? שחקנים במועדון: "הם חזרו למשחק מכלום"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בהפועל אשקלון שררה אכזבה גדולה לאחר ההפסד 3:1 לבית"ר ירושלים. שחקנים ירדו לחדר ההלבשה ומילמלו: "זה לא יכול להיות, היו לנו משחק ביד ואנחנו יורדים עם הפסד. מכלום הם חזרו למשחק". דלה איינוגבה ניסה לעודד את חבריו: "חבר'ה, לפחות מבחינת כדורגל חזרנו לעצמנו, אם נמשיך כך לא נרד ליגה"

יובל נעים הבהיר בסיום לאחד העיתונאים מה הוא חושב עליו ("תכתוב את האמת, אל תמציא ותשקר לאנשים") ואז התפנה להשיב לאחרים. מאמן הפועל אשקלון לא רצה להצהיר דברים שיתחרט עליהם והתחיל לדבר בנימה רגועה: "כמה דקות אחרי משחק אני לא יכול לחשוב, לערוך דיון על שחקנים או לקבל החלטות או מסקנות. הפסדנו לקבוצה טובה אבל שיחקנו טוב ומהיכולת אני דווקא מרוצה היום".

לאחר מכן נשאל נעים על שחקני הרכש שהגיעו בינואר, פתחו בשבוע שעבר והיום ירדו לספסל, ואמר: "בשבוע שעבר הכנסנו את השחקנים החדשים במכה אחת וזה לא היה טוב. אני לא מאשים אותם, אבל היום חזרנו להרכב הישן, נפצע לנו ראלי וגם ככה היינו בבעיית מגנים ונאלצנו לאלתר. זה שהבאנו רכש אומר שהם חייבים לפתוח? רצינו את שכטר וחן עזרא אבל זה לא הסתדר. הם חלק מקבוצת כדורגל ואם לא יהיו טובים באימונים הם לא ישחקו, אין הבטחות מראש. תביא לי את שכטר הוא יהיה בטוח בהרכב".

מאמן הפועל אשקלון יובל נעים. קובי אליהו
"אני לא מרים ידיים". יובל נעים/קובי אליהו

נעים הוסיף: "אני לא מרים ידיים. כדורגל זאת העבודה שלי, התחלתי ללמוד רפואה אבל לא סיימתי את הקורס. אני ישבתי עם ההנהלה ואמרתי בדיוק את הדברים שאמרתי לכם, הפועל אשקלון זה מקום שחשוב שיישאר בליגה, ההנהלה חברים שלי ומה שיחליטו לטובת המועדון תמיד אקבל בהבנה. אני מאמין שאם נשחק כמו ששיחקנו היום נוכל להישאר בליגה. המאבק שלנו זה לא עם מנצ'סטר סיטי וארסנל אלא עם רעננה ואשדוד".

באשקלון היה כעס גדול על עוז ראלי שבשל הכאבים באיזור הצלעות ביקש לצאת. נעים נשמע עצבני במחצית ואמר לאנשי המועדון: "משחק כזה יוצאים עם קצת כאבים? במצב שלנו? אי אפשר לסמוך על שחקנים. אנחנו במלחמה וכל אחד עושה מה שנוח לו".

עוד באותו נושא

ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה את הפועל אשקלון 1:3 בחוץ

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully