וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר צרח: "שאנשים פה ייקחו את עצמם בידיים. אתם זחוחים"

11.2.2018 / 6:30

אחרי איבוד הנקודות לרעננה, מאמן הפועל חיפה פתח פה גדול על השחקנים בחדר ההלבשה: "הכל צריך להתחיל מהמנהיגים". כץ על ההצעות לשחקנים: "יושב עם תמאש ושיימן. ננסה להגיע לסיכום"

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר. מגד גוזני
עצבני. קלינגר/מגד גוזני

הפועל חיפה איבדה אתמול (שבת, 1:1 נגד הפועל רעננה) נקודות חשובות במאבק על כרטיס לאירופה. האירוע המשמעותי קרה דווקא לאחר המשחק, כשהמאמן ניר קלינגר פתח פה גדול על השחקנים בחדר ההלבשה, דבר שלא קרה מאז תחילת העונה. שחקנים סיפרו לאחר המשחק: "לא ראינו את קלינגר מתנהג כך מתחילת השנה. זה היה אירוע חריג מאוד, כנראה שהוא באמת כעס על איבוד הנקודות הזה. למרות העונה הטובה, יש עדיין סיכוי גדול שלא נגיע לאירופה".

לאחר המשחק, מתברר, נכנס קלינגר לחדר ההלבשה וזעם: "בזמן האחרון אנחנו לא מצליחים לפתוח את המשחק כמו שצריך, אני לא מוכן לקבל את זה. המצב הזה לא יכול להמשיך ככה. עכשיו תקשיבו, אנשים פה ייקחו את עצמם בידיים. זה חייב להתחיל מהמנהיגים של הקבוצה. אתם לא יכולים להגיע כל כך זחוחים למשחקים". המאמן מסר בתגובה: "לא אהבתי את המחצית הראשונה, בטח אחרי שדיברתי איתם על מה שקרה בדרבי. מצאתי לנכון להתרעם על כך ולומר מה אני חושב. זה נכון וזה טוב, שיבינו שכדורגל משחקים 90 דקות, לא 60 או 45. זה בר תיקון. יש פה איזון שצריך למצוא אותו כדי לשחק 90 דקות באותו קצב".

קלינגר התייחס גם לעובדה שהקבוצה הבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון ואמר: "הפועל חיפה מבטיחה פלייאוף עליון במחזור ה-21, זה הישג יוצא מן הכלל. תראו מה אמרתי בקיץ, לא מעניין אותי הפלייאוף העליון. מבחינתי להיות שם איזו סחבה או בובת אימונים, זה לא מעניין או מתאים. נרצה להידבק לארבעת המקומות הראשונים. נרצה להיות שם ולהתמודד הכי גבוה שאפשר. יחד איתי הם יכוונו לכרטיס לאירופה". על הטענות של אשר אלון אמר: "היו שני צהובים לדסה. היה אפשר לראות את זה".

ניסו קפילוטו הוסיף: "אנחנו מאוכזבים. חזרנו למשחק מהר, הגענו להמון מצבים. המטרה הראשונה הייתה פלייאוף עליון, משהו שלא קרה הרבה שנים". על השעה המוקדמת שבה הקבוצה משחקת אמר: "אנחנו רגילים לשחק בארבע. זה שאנחנו משחקים לפני הקבוצות זה פחות קריטי כרגע".
על הטענות של אשר אלון לפנדל בו היה מעורב אמר: "קשה לי לדעת אם היה פנדל או לא. השחקן החליט ליפול מהר, אולי נגעתי בו קצת, אבל זו החלטה של שופט".

עוד בנושא:

רעננה נגד השופט, אשר אלון: "נדרוש חקירה חיצונית של חכמון"
קלינגר: "בן בסט יכול היה להבקיע רביעייה"

שחקן הפועל חיפה עדן בן בסט. מגד גוזני
עדן בן בסט אחרי שהחמיץ אתמול/מגד גוזני

הבעלים, יואב כץ אמר הלילה: "היה משחק לא טוב שלנו, במיוחד במחצית הראשונה. בשנה היו החמצות באמת לא רגילות. הם עשו בונקר, אבל יחד איתו הגענו למצבים. עדן החמיץ לפחות שלוש פעמים ממצב של מאה אחוז, גם ורמוט וגנסארי. היו לנו 6-7 הזדמנויות וחבל. אלה המשחקים שצריך לקחת נקודות, לא להשאיר נקודות על השולחן. נצטרך לקחת שלוש נקודות נגד נתניה. אנחנו עדיין נאבקים על מקום ראשון ובגביע. זה קשה יותר כשאתה מאבד נקודות מול רעננה. יהיה קשה גם בגומלין בגביע".

כץ החל במגעים עם שמואל שיימן שמחוזר על ידי מכבי חיפה ומנסה להגיע לסיכום גם עם גבריאל תמאש, בו מעוניינת בית"ר ירושלים לעונה הבאה. בימים הקרובים ישוחח הבעלים גם עם אלון תורג'מן. כץ: "אני יושב עם כולם, כולל שיימן ותמאש, אבל אני מעדיף לא לדבר על זה. כמובן שננסה להגיע לסיכום".

שחקני הקבוצה ינסו לחדש השבוע את המגעים עם הבעלים לגבי פרשת המענקים. כפי שפרסמנו, השחקנים לא יקבלו מענקים מעבר לצבירת 40 נקודות והם מתכוונים לפנות לבעלים בדרישה לפתוח את החוזים.

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל רעננה והפועל חיפה נפרדו ב-1:1

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully