וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופטת הליגות הנמוכות: "הרגשתי מאוימת, נפגעתי נפשית"

10.2.2018 / 11:30

שהדא דאהמעשה שפטה בתחילת החודש משחק בליגה ב' וחשפה בדו"ח השיפוט את שעבר עליה: "איש המשק צעק 'את נראית כמו גבר, מי יתחתן איתך'. הוא העליב אותי ופגע בכבוד שלי"

כדורגל כללי. GettyImages
כדורגל כללי/GettyImages

בדרך כלל אנו רגילים לדו"חות משחק הזויים מהליגות הנמוכות שכוללים אלימות, איומים ואינספור תקריות מכל הכיוונים. עם השנים יש משהו שכמעט ולא דיברו עליו: מה שעוברות שופטות כדורגל בליגות הנמוכות ולעתים אף בליגות הילדים, הנערים והנוער.

במקרה שלפנינו זהו דו"ח של השופטת שהדא דאהמעשה, ששפטה בתחילת החודש את המשחק בין הפועל בועיינה למכבי בני נחף קאסם בליגה ב' צפון א'. שקוראים את הדו"ח ואת טענותניה לאנשי בועיינה, אין יותר מדי מה להוסיף.

seperator

הדו"ח של השופטת

"בתחילת המשחק עם עלייתי למגרש, איש משק - עמאד חמודה אמר 'הנה השופטת שדפקה אותנו פעם שעברה אלוהים ישמור מה תעשה היום'. דקה 37, אחרי ששרקתי לפנדל לטובת נחף, התחיל לצעוק עלי הנ"ל: 'התחלת עם הטעויות שלך? איך ראית שזה פנדל? את עושה את זה בכוונה, תפסיקי עם השטויות שלך תתחילי לשפוט כמו שצריך לא יודע מאיפה מביאים את השופטים האלה'.

ניגשתי אליו והודעתי לו שהוא מורחק וביקשתי ממנו שייצא מהמגרש. הוא עמד ובא לעברי בתנועות איום וצעקות שכללו כל מיני קללות חריפות שקשה לי לשמוע אותם כבחורה והוסיף: 'צוות שופטים מנאיק מכפר כנא באתם להכשיל אותנו'. שעלה ליציע סימן אצבע משולשת לאוהדים של הקבוצה השנייה, חימם את האווירה ביציע ובספסלים, עלה ליציע והמשיך לקלל אותי בקללות והמשיך לצעוק עלי: 'את נראית כמו גבר, מי יתחתן איתך, לא תמצאי חתן תשארי רווקה כל החיים'.

בהמשך, אחרי כל שריקה לעבירה כנגד הפועל בועיינה הוא קרא לשחקנים בשם שלהם ('תז**ן אותה', 'תבעט בה', 'סתומה אין לה מושג' ). עם שריקת הסיום עליתי לחדר ובזמן העלייה לחדר בא הנ"ל ממולי, ירק עלי וקילל אותי: 'את לא תתקדמי בחיים שלך, תישארי במקום שלך' והמשיך בקללות להעליב אותי ולפגוע בכבוד שלי.

נכנסתי לחדר שופטים ואז נכנסו חברי ההנהלה האחרים של קבוצת הפועל בועיינה להתנצל במקום הנ"ל, אך הוא בא ובעט בדלת של חדר השופטים, איים עליי ואמר לי: 'תכתבי מה שאת רוצה לא מעניין אותי על הנעל שלי למרות שרצית לתת להם את המשחק ניצחנו אותם'. אנשי האבטחה הרחיקו אותו מהמקום בזמן שהוא המשיך לצעוק ולקלל, לא שתק לשנייה, הרגשתי מאוימת. הוא פגע בי נפשית, פגע בכבוד שלי, קילל אותי בקללות שקשה לי לכתוב אותן. אני מבקשת מכבודכם להחריף כמה שיותר בהענשה ולהתייחס לכך שכל ההתנהגות הבלתי הולמת שהתנהג הנ"ל הייתה עם בחורה ולהעניש אותו במלוא החומרה".

בשלב זה הדיון בבית הדין נדחה עד להגעת השופטת עצמה להעיד.

  • עוד באותו נושא:
  • ליגה ב'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully