וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההתעניינות ממכבי חיפה: כץ הציע שדרוג, שיימן מתלבט

9.2.2018 / 8:02

הצוות במכבי חיפה מכיר את השחקן מהולנד ושלח מסרים, כץ שלח הסכם חדש לשחקן שביקש זמן למחשבה למרות השדרוג. גם מכבי ת"א עוקבת למקרה שדוידזאדה לא ימשיך. שחקנים על כץ: "לא יכול להתעלם מאיתנו"

אתר רשמי

אחרי ההתעניינות לגביו מהקבוצות הגדולות, בעלי הפועל חיפה, יואב כץ, הגיש אתמול (חמישי) הצעה רשמית למגן שמואל שיימן. בשיחה שנערכה עם סוכנו שחר גרינברג כץ הציע למגן שדרוג בשכרו ביחס לחוזה הנוכחי שלו, אך המגן ביקש מספר ימים כדי לחשוב על ההצעה. אתמול פרסמנו כי שיימן מבוקש בקבוצות הגדולות ומי שעוקבת מקרוב אחר השחקן היא היריבה העירונית, מכבי חיפה. מתברר כי הצוות ההולנדי מכיר את השחקן מהולנד, ובירר לגבי מעמד החוזה שלו לאחר המשחק האחרון.

שיימן הגיע למכבי חיפה בקיץ 2012, והופיע 17 פעמים בכל אחת משתי העונות הראשונות. העובדה ששימש גם בעונה השלישית מחליף לטאלב טואטחה, גרמה לו לעזוב להפועל תל אביב. חילופי המאמנים לא עשו למגן טוב, והוא עזב להפועל חיפה, שם הוא רושם את העונה הטובה בקריירה שלו בישראל ובישל ארבעה שערים מתחילת העונה. מבין הקבוצות הגדולות גם מכבי תל אביב, אליה היה אמור להגיע לפני שחתם במכבי חיפה, עוקבת אחר השחקן. היא רוצה להשאיר את אופיר דוידזאדה המושאל מגנט, אך רק בקיץ יתברר אם ההסכם יתחדש לעונה נוספת.

שמואל שיימן שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
שחקן מחוזר. שמואל שיימן/ברני ארדוב

בהפועל חיפה ישנו חשש גדול מבריחת שחקנים בקיץ. רוסלן ברסקי חוזר אוטומטית למכבי תל אביב ומממשת אופציה עליו. ניר קלינגר מעריך כי בדומה למסר שקיבל בקיץ על דור פרץ, השחקן ימשיך בקבוצה אם לא יחזור למכבי תל אביב. גבריאל תמאש קיבל מסרים מבית"ר ירושלים. גם אלון תורג'מן לא חתום לעונה הבאה.

כפי שפרסמנו בחודשים האחרונים, שחקני הקבוצה דורשים מיואב כץ לקבל מענקים עבור ניצחונות מעבר ל-40 נקודות. כץ מתעלם בינתיים מהבקשה ומספר שחקנים מתעקשים ליזום עימו שיחה באמצעות דורון אוסידון. "אי אפשר שיואב ימשיך להתעלם מאיתנו. אנחנו נותנים הכל בשביל הקבוצה, הסכמנו לחתום על הסעיף הזה כי אף אחד לא חשב שזה יהיה המצב. הוא צריך להעריך את זה, ולא להפך", אמרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully