וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - עירוני קרית שמונה: מרואן קבהא יערוך בכורה

6.2.2018 / 20:10

קשר הרכש החדש של האלופה צפוי לפתוח במשחק הראשון של רבע גמר הגביע (רביעי, 21:00, 5 לייב). גם ממן יפתח, פקהארט ומלמד התאמנו כרגיל ויהיו בסגל. סילבס שוקל לפתוח עם שלושה בלמים

מרואן קבהא הפועל באר שבע. אתר רשמי
יחפה על חסרונו של אוגו? קבהא/אתר רשמי

הפועל באר שבע

האלופה תנסה להתאושש מההפסד למכבי תל אביב ומהמאורעות שהתרחשו סביב משחק העונה, ולהכריע כבר במפגש הראשון את ההתמודדות בגביע נגד עירוני קרית שמונה. המאמן ברק בכר לא תרגל את החלק הקדמי למשחק, אך ההערכה היא שיהיו שינויים לעומת ההרכב שפתח ביום ראשון. תומאש פקהארט וגיא מלמד ערכו אימון רגיל והם צפויים להיות בסגל, כאשר מרואן קבהא יפתח בהרכב ויערוך את הופעת הבכורה שלו בנגב, בהיעדרו של ג'ון אוגו המושעה. גם חנן ממן צפוי להיות ב-11.

הרכב משוער: דודו גורש, דור אלו, חאתם עבד אלחמיד, מתן אוחיון, אורן ביטון, מרואן קבהא, מהראן ראדי, חנן ממן, ניב זריהן (מאור מליקסון), אנתוני וואקמה (תומאש פקהארט), גיא מלמד.

עדן שמיר שחקן עירוני קרית שמונה. לילך וייס, מערכת וואלה!
יחזור להרכב. עדן שמיר/מערכת וואלה!, לילך וייס

עירוני קרית שמונה

היריבה מהצפון עורכת אימון מסכם באשקלון משם תצא לבית מלון. השוער איתמר ניצן החל שיקום וייעדר גם הפעם, וגם מרכוס דיניז לא כשיר. עדן שמיר צפוי לחזור להרכב כשישנה התלבטות בהגנה בין איאד אבו עביד לעידן נחמיאס. חיים סילבס שוקל אף לעלות במערך של שלושה בלמים. שתי הקבוצות נפגשו בשמינית הגמר בעונה שעברה, אז קרית שמונה ניצחה 1:2 בבאר שבע והפכה לקבוצה הישראלית השלישית בסך הכול שמנצחת בטרנר (בית"ר ירושלים ומ.ס. אשדוד עשו את זה בגביע הטוטו). לפני כן הקבוצות נפגשו עוד פעמיים בגביע, וגם בשני המקרים הללו קרית שמונה ניצחה: 0:4 בשמינית גמר 2011 ו-1:2 בחצי גמר 2014.

הרכב משוער: מהדי זועבי, אמיר נסאר, קרלוס קוויאר, עידן נחמיאס (איאד אבו עביד), סאן מנחם (מילוש ראדיבוייביץ'), אפונסו טיירה, עדן שמיר, עומר לקאו, מוחמד שכר, נייג'ל האסלביינק, שגיב יחזקאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully