וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב חגגה כאילו כבר עלתה ליגה, ואפשר להבין למה

נסיעות שנראות כמו נצח, אצטדיונים מיושנים, ולחץ שמצטבר, בסוף עוד אין נייר טואלט? הפועל תל אביב יודעת היטב כמה חשוב הניצחון על אחי נצרת, רפואה ועגייב כבר חושבים קדימה

שחקני הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
"מריחים פה כבר את ליגת העל. זה רק תלוי בנו". חגיגה אדומה/אדריאן הרבשטיין

זר לו היה נוחת בעילוט אתמול (שני) בסיום המשחק כנראה לא היה מבין כל כך על מה החגיגה הגדולה שנשמעה לה בוקעת מחדרי ההלבשה של הפועל תל אביב. אין אחד באדום שלא הבין אמש את חשיבות המשחק והניצחון שהרחיק את הפועל שמונה נקודות מהמקום השלישי, אבל האווירה באצטדיון המיושן ליד נצרת הייתה של עליית ליגה. "כולם מבינים איזה ניצחון חשוב זה היה", אמר אחד השחקנים. "מריחים פה כבר את ליגת העל. זה רק תלוי בנו".

את החגיגה הזאת באמת היה קשה להפסיק. רק האוכל במסעדה בחדרה בדרך חזרה הביתה, כפי שהבטיחו הבעלים לפני המשחק במקרה של ניצחון, קצת הרגיע את השחקנים באדום. אבל על הפועל עבר יום לחוץ במיוחד עד מחזות השמחה בערב. כבר במהלך הנסיעה בהפועל הרגישו את הדופק עולה, ועל אף שמדובר בסך הכל בשעה וחצי על הכבישים, היו כאלה שם שתיארו אותה כנצח. וכולנו יודעים מה קורה בסיום נסיעה ארוכה. לא מעט מאנשי הצוות והשחקנים מיהרו בסיומה לשירותים באצטדיון בעילוט. אלא ששם ציפתה להם הפתעה. אם לא מספיק שחדרי הלבשה מיושנים מאוד, אז גם בהפועל גילו מהר מאוד שאין אפילו נייר טואלט שמחכה להם בשירותים. כי ככה זה בלאומית, גם משחק וגם נייר טואלט, הגזמתם!

שחקני הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
"זה משחק על עונה שלמה, מבינים את זה?!"/אדריאן הרבשטיין
שחקני הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
שו שו שולמית, עוד נגמרת העונה בלאומית/אדריאן הרבשטיין

את הלחץ (ולא על הבטן) הרגישו בהפועל טוב מאוד לפני פתיחת המשחק. בשלב הזה המאמן קובי רפואה עוד נשמע רגוע. למרות מחצית ראשונה לא רעה של האדומים, חוסר ניצול ההזדמנויות הטריף את המאמן האדום, שבהפסקה שם על שחקניו שאגה שאף אחד באצטדיון כמעט לא פספס: "זה משחק על עונה שלמה, מבינים את זה?!". כנראה שכן, כי אם נחזור למסיבה הגדולה בסיום המשחק, בהפועל גם אם לא יאמרו את זה בקול רם, הם מכינים את הבמות לחגיגות עליית ליגה. אפילו רפואה בסיום המשחק התפנה לענות למבקריו בטלוויזיה, אבל לאחר מכן נשמע קצת יותר רגוע: "אני לא מתעסק בעונה הבאה כרגע. מבחינתי, מה שהכי חשוב זה שיש לי פה מטרה והיא ברורה לכולם ולא רק לאנשים בהפועל ת"א, לכל מדינת ישראל, שהפועל ת"א צריכה לעלות ליגה".

בניגוד למשחקים האחרונים שבהם רפואה התלונן על רמת המשחק, נראה שאתמול המאמן בסך הכל היה מרוצה ממה שראה על הדשא. עם זאת, לפחות כפי שמסתמן כרגע הוא אמור להוביל את האדומים בעונה הבאה ומבחינתו, למעט מספר שחקנים בודדים, כל הסגל בהפועל הוא בגדר מבחן. זה לא סוד שהמאמן האדום חושב שהפועל צריכה להשתדרג מאוד בקיץ לקראת החזרה לליגת העל.

אחד שדווקא נראה כי הוא קונה את המקום שלו אצל האדומים בעונה הוא לא אחר מאמיר עגייב, שהבקיע אתמול את שער הניצחון ובכלל מאז שהגיע להפועל נראה שהוא פורח. "עשינו פה ניצחון סופר-חשוב, ניצחון של מחויבות", אמר עגייב לאחר המשחק. "אני מאוד מרוצה משלוש הנקודות, ומזה שהבקעתי שער ניצחון. המטרה היא ברורה - לעלות ליגה ומבחן התוצאה הוא עלינו, זה מה שעשינו. הגיעו שחקנים טובים, שחקני ליגת העל שצריכים להתחבר. עכשיו יש לנו 8 נקודות הפרש, יש לנו שקט להתכונן לכל משחק. אני לא חושש מנפילה בדרך, יש לנו מאמן טוב עם ניסיון שיודע להחזיר אותנו לקרקע ולהכין אותנו למשחקים".

אמיר עגייב שחקן הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
"הגיעו שחקנים טובים, שחקני ליגת העל שצריכים להתחבר. עכשיו יש לנו 8 נקודות הפרש, יש לנו שקט להתכונן לכל משחק". עגייב/אדריאן הרבשטיין
אביחי ידין שחקן הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
מימין. מוליץ'. גרף מחמאות/אדריאן הרבשטיין

למעט עגייב, גם הרכש האחרון של הפועל פייסל מוליץ' גרף אתמול לא מעט מחמאות. בהפועל טענו אתמול כי מוליץ' הוא השחקן שהיה חסר להם בחוד ויחד איתו להפועל יהיה הרבה יותר קל לפצח את ההגנות המסתגרות שהם נתקלים בהן מדי שבוע. בניגוד לשניים, המגן הבלגי החדש, מרווין פירסמן, לא ממש הרשים אמש, אבל בקבוצה יודעים כי ייקח לו עוד מספר משחקים להתאקלם בארץ ולחבריו החדשים.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים עם האוהדים. אדריאן הרבשטיין
רגעי שמחה. סוג של. הפועל צוהלת/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully