וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "מאז שהיינו בליגה א' לא שיחקנו ככה, נחצה קו אדום"

6.2.2018 / 9:58

מאמן אשקלון לא ניסה לייפות את הדברים אחרי התבוסה מול מכבי פתח תקוה וצפוי לערוך מהפכה מול בית"ר: "אין מילת ביקורת עלינו שלא מוצדקת". על הקריאות להתפטר: "גם אני הייתי צועק את זה מהיציע"

יובל נעים מאמן הפועל אשקלון. מגד גוזני
ירד מתחת לקו האדום. יובל נעים/מגד גוזני

הפועל אשקלון הסתבכה קשות בתחתית לאחר ההפסד 3:0 למכבי פתח תקוה אתמול (שני) אך מה שהדאיג את הקבוצה יותר מההפסד היה היכולת של השחקנים והחשש כי כמו שהקבוצה נראית יהיה קשה מאוד להישאר בליגה העונה. בשבוע הבא תארח הקבוצה את בית"ר ירושלים ובמועדון לא רואים כיצד הם מביאים נקודות. בכל מקרה, יובל נעים ישוחח עם הנהלת הקבוצה היום, אך אינו צפוי לעזוב והכיוון כרגע הוא לערוך מהפכה בהרכב לקראת המשחק בשבת.

מאמן הפועל אשקלון, יובל נעים. לירון מולדובן
לא נעים. יובל נעים/לירון מולדובן

יובל נעים המשיך לירות על מצבה של הקבוצה ואמר: "אין מילת ביקורת על המשחק שלנו שלא מוצדקת. מהיום שהיינו בליגה א' לא היה משחק כזה, נחצה קו אדום, קבוצה של יובל נעים לא יכולה להיראות כמו היום זה בטוח, נשב ונראה מה עושים. אם ההנהלה תחשוב שיש מי שיעשה יותר טוב זה גם בסדר, אני מאוד מאוכזב, נראה במהלך היום מה עושים כדי להשאיר את המועדון הזה בליגה".

על קריאות להתפטר אמר : "אם אני הייתי בקהל גם הייתי צועק את זה. הקהל רוצה להצליח ומשחק כזה לא נותן חשק לכלום. זה לא קל אבל אנחנו עדיין נקודה מהישארות. הצלתי קבוצות במצב מאוד מאוד קשה אבל לא כמו שנראנו היום, נצטרך לעשות מהפך בראש אחרת זה לא יקרה.

נעים המשיך: "כששיחקנו טוב לא לקחנו נקודות ואנחנו משלמים על זה. היום אנחנו במומנטום רע, אנחנו לא מוצאים את ההרכב שיעשה דברים טובים, אנחנו כל הזמן מחפשים דברים ולא מוצאים. המערכים והשיטות לא קובעים אלא השחקנים ומה שהם מביאים".

על השחקנים שערכו בכורה כמו דבאלשווילי, ציון צמח וישראל זגורי הוסיף: "לא צריך ליפול עליהם, זה משחק ראשון שלהם, מנצחים כקבוצה ומפסידים כקבוצה. היה ביזיון אבל נקווה לימים טובים יותר בהמשך"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully