וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "זה היה גרוע, ביזיון וחרפה. אם אני לא האיש הנכון, אלך"

5.2.2018 / 22:03

מאמן הפועל אשקלון, שספג קריאות "תתפטר" מאוהדי הקבוצה במהלך התבוסה 3:0 על ידי מכבי פתח תקוה, נשמע מתוסכל במיוחד: "אנחנו מבקשים סליחה מהקהל, ביזינו את כל מי שהמועדון הזה יקר לו"

יובל נעים מאמן הפועל אשקלון. מגד גוזני
ערב קשה ליובל נעים/מגד גוזני

תחושות רעות מאוד בהפועל אשקלון בעקבות ההפסד המביך הערב (שני) 3:0 למכבי פתח תקוה במסגרת המחזור ה-21. במהלך המשחק הרע של הדרומיים אוהדי אשקלון קראו למאמן יובל נעים להתפטר.

נעים עצמו נראה שבור ומדוכדך במיוחד בסיום ואמר: "אני חושב שזה היה המשחק הכי גרוע של אשקלון מאז שאני נמצא פה. זה היה משחק גרוע, הקבוצה לא יכולה להיראות כמו שהיא נראתה היום. אני צריך לשבת עם ההנהלה ולראות מה עושים. אי אפשר להיראות כמו שנראינו היום. זה הכי נמוך שאפשר להגיע אליו. היה משחק קטסטרופלי, לא הצלחנו לחבר שתי מסירות. משחק נורא, אנחנו מבקשים סליחה מהקהל, מראש העיר, מההנהלה. זה היה ביזיון וחרפה. קבוצה שלי לא יכולה להיראות כמו שאנחנו נראינו היום. אנחנו צריכים לעשות שיעורי בית, כל מילה תתאים למה שהיה פה.

"כך לא נראית קבוצה שנלחמת על החיים שלה, כך לא נראים שחקנים שנלחמים על העתיד שלהם. זה לא יכול להימשך כך. אני אשב עם ההנהלה ונחליט. אם הם יחשבו שמישהו אחר יכול לעשות את העבודה בצורה טובה יותר, אז אין לי בעיה. אנחנו מפסידים משחקים לא בתנאים של יובל. אפשר להפסיד, אבל לא כך. היינו רכים, חלשים. תמיד קבוצות של יובל נעים זה לב ונשמה, אבל בצורה הזו ברור שזה לא יכול להימשך. נשב ונחליט. אנחנו רגע אחרי משחק ונסערים מאוד. זה היה ביזיון גודל. זו יריקה בפנים לכל מי שהקבוצה חשובה לו. אפשר להפסיד, הקבוצות הכי גדולות בעולם מפסידות, אבל לא כך. זה היה ביזיון. אני לא יכול להבטיח שאשאר ולא שום דבר אחר כרגע. נעשה מה שהכי טוב כלפי המועדון הזה. השארתי קבוצות במצבים הרבה יותר קשים, אבל לא בצורה הזו. אין שום סיכוי בצורה הזו. כל מילה קשה מתאימה להופעה הזו. אנחנו בתקופה קטסטרופלית. העליתי את הקבוצה הזו מליגה א' ואף פעם לא נראינו כך. אנחנו יכולים לשנות את הדברים עם שחקנים אחרים. הקבוצה הזו שיחקה טוב ועמדה טוב מול הקבוצות הכי טובות בליגה. אנחנו במומנטום רע, אבל אי אפשר לקבל את הביזיון הזה. ההגנה הייתה חדירה, השערים היו קלים, טיילת, הכול נכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully