וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם הוא דואג: שחר הגיע לכפר גלים ושוחח עם הצוות המקצועי

5.2.2018 / 7:48

נשיא המועדון צפה בחלק מהאימון ודן עם הצוות במצב הקבוצה, החשש: "אנחנו במצב הגרוע ביותר מאז האליפות האחרונה". במועדון יצאו במסר לשחקנים: "לא צריכים להתעסק בחוזים עכשיו. אף אחד כאן לא סובל מתנאים ירודים"

ברני ארדוב

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, הגיע אתמול למתחם האימונים בכפר גלים וצפה בחלק מהאימון של הקבוצה. שחר לא הגיע למתחם בזמן אימון הקבוצה בתקופה האחרונה, אך על פי הערכת השחקנים, המצב הקיים בו הקבוצה קרובה לקו האדום, השפיע גם עליו. שחר נפגש במתחם עם הצוות המקצועי ההולנדי של הקבוצה והצדדים דנו במצב הקבוצה. שחר לא דיבר עם השחקנים, אבל אלה טענו אתמול כי "החזרה שלו לכפר גלים מעידה כמה המצב חמור. גם הוא מבין שזה המצב הגרוע ביותר בו הייתה הקבוצה מאז האליפות האחרונה". במועדון סברו כי ההגעה של מו אלאך לא תשפיע בטווח הקצר, אבל אחוזי ההצלחה הנמוכים, גם בהשוואה לקדנציה של גיא לוזון, הם נתון שלא ציפו לו במועדון. כזכור, לאחר ההפסד בטדי נכנס פרד רוטן לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "עתידכם תלוי במשחקים הקרובים", תוך שהוא לוחץ את ידיהם.

במועדון מתכננים לערוך סוג של מהפכה בחלק ההגנתי בקיץ. ארנסט מאבוקה, אליסון דוס סנטוס ועומרי בן הרוש נמצאים תחת זכוכית מגדלת. המטרה היא להביא שני מגנים ברמה גבוהה. הפגישות שהיו אמורות להיערך עם עומרי גלזר וסינטאיהו סלליך מיד לאחר חלון ההעברות נדחו בינתיים ולא ברור מתי יתקיימו. מספר שחקנים נוספים אמורים להיפגש עם ההנהלה בנוגע לעתידם, אך גם הם חוששים להגיע לפגישה במצב בו נמצאת הקבוצה. "כרגע לא צריך להתעסק בחוזים. כל שחקן צריך לתת את הכל כדי להבטיח הישארות בליגה. אף אחד כאן לא סובל מתנאים ירודים", אמר בציניות גורם בקבוצה. אחרי 10 הפסדים ב-21 משחקים, בחיפה ינסו להתאושש מחר בדרבי ולא פחות חשוב מכך, במשחק הבית מול קרית שמונה בשבת.

יעקב שחר בעלים מכבי חיפה. ברני ארדוב
"החזרה שלו לכפר גלים מעידה כמה המצב חמור". יעקב שחר/ברני ארדוב

רועי קהת עשוי לחזור להרכב מחר. אטיין ריינן ייכלל בסגל לאחר שבמועדון רצו לאפשר לו חזרה הדרגתית לכושר משחק. ניקיטה רוקאביציה אמור לפתוח בהרכב וגם אופיר מזרחי אמור להיות ב-11 מחר. "בעבר היית יכול להגיע למשחק דרבי ולהתרכז רק במשחק הזה, אבל האמת היא שהליגה לא פחות חשובה עכשיו. אם ננצח את הפועל חיפה במשחק הראשון זה בסדר, אבל אסור לנו בשום פנים ואופן להפסיד לקריית שמונה. זה הפסד שיכול לסבך אותנו". התיקו של אשדוד אתמול הקטין את הפער ממנה לארבע נקודות. הפועל אשקלון, שנמצאת מתחת לקו, תשחק היום מול מכבי פתח תקוה ובמועדון מחזיקים אצבעות ללוזונים.

הקבוצה מתכוננת לדרבי מחר ומצפה ל-12 אלף ירוקים ביציע. קרוב ל-20 אלף אמורים למלא את רוב האיצטדיון. ההכנסות בין מכבי והפועל חיפה יתחלקו בין המועדונים בשני משחקי רבע הגמר - הראשון מחר, והשני אותו תארח הפועל חיפה ב-1 במרץ. בהנחה שיגיעו כ-40 אלף צופים לשני המשחקים, כפי שמעריכים כעת, ההכנסה בה יתחלקו שתי הקבוצות תנוע בין 2.5 ל-3 מיליון שקל. הסיבה להכנסה הגבוהה נעוצה כמובן בעובדה שהמנויים לא תקפים לצמד המשחקים וכל אוהד חייב בכרטיס.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully