וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: עתידו של אברהם פאס ייקבע בפגישה עם ההנהלה השבוע

4.2.2018 / 10:11

הבלם, שגורמים בהנהלה חושדים כי הימר נגד הקבוצה, זוכה לתמיכה מחלק מאנשי המועדון. סכנין חשה החמצה אחרי ההפסד להפועל חיפה: "חשוב לצבור כמה שיותר נקודות, להימנע מסכנת ירידה"

אברהם פאס שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
בדרך החוצה? אברהם פאס/אדריאן הרבשטיין

בבני סכנין יצאו בתחושת החמצה גדולה מההפסד 1:0 אתמול (שבת) נגד הפועל חיפה, שהושג רק בדקות הסיום של המשחק. בקבוצה היו מרוצים מאוד מהיכולת של השחקנים במחצית הראשונה, אך למרות שהגיעו למספר מצבי הבקעה לא רעים בכלל, הם לא השכילו לנצל אותם ולעלות ליתרון. בסכנין מבינים שכעת הם צריכים להתרחק מהתחתית והסיכוי להעפיל לפלייאוף העליון אבד למעשה. "אין לנו סיכוי כבר להיות בפלייאוף העליון", אמר שחקן בקבוצה, "עכשיו חשוב להשיג כמה שיותר נקודות עד סוף העונה כדי להגיע לפלייאוף התחתון כאשר אנו לא בסכנת ירידה".

סוגיית אברהם פאס ממשיכה להעסיק את אנשי המועדון. ביום שישי חשפנו שהרקע לעימות בין היושב ראש מוחמד אבו יונס לבין הבלם הספרדי, הוא שבהנהלה חושדים באחרון כי הימר על ניצחון לעירוני קרית שמונה נגד סכנין, במשחק בו לא שיחק בשל פציעה. בסביבתו של הבלם כועסים מאוד על אבו יונס ועל כך שהאשים אותו בדבר כזה לעיני ואוזני שחקנים רבים ששהו בחדר ההלבשה. פאס ייפגש השבוע עם ההנהלה ואז יוחלט על המשך דרכו בקבוצה, כאשר חלק מהגורמים בהנהלה תומכים בבלם. בסביבתו אמרו שהוא לא מבין מהיכן ההאשמות הגיעו, אך שכל מי שמטיח בו האשמות אלו יצטרך להוכיח אותן.

עוד בנושא

בני סכנין חושדת: אברהם פאס הימר שקרית שמונה תנצח את סכנין
ליגת העל: הפועל חיפה ניצחה 0:1 את בני סכנין
טל בנין: "המחויבות שלנו היא קודם כל עבור המועדון והקהל - לא להרים ידיים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully