וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקחו בקטן בדרך לגדול

25.11.2002 / 19:52

נגיחה אחת של ראובן עובד הספיקה למכבי לקחת את הדרבי הקטן ולהגיע לדרבי הגדול בשבת מהמקום השני. בני יהודה ניסתה, היתה ראויה לפנדל אבל נשארת רק עם המחמאות

הסתיים המשחק בין מכבי תל אביב לבני יהודה בניצחון של מכבי 0:1, משער נגיחה של ראובן עובד בדקה ה-56. הניצחון המינימלי והלא ממש משכנע מספיק לצהובים כדי לעבור את הפועל תל אביב בזכות הפרש שערים, ולהגיע לדרבי הגדול בשבת מהמקום השני בטבלה.

מחצית ראשונה

המחצית הראשונה היתה חלשה והתנהלה ברובה בשליטת מכבי תל אביב, אבל רוב הזמן חסרה לה רגל מסיימת. אלי ביטון היה חד ומסוכן, אבל לא היה לו ממש עם מי לשחק. לאחר שבדקה השביעית ביצע ביטון פריצה בצד ימין של הרחבה, והעביר כדור רוחב שנותר ללא שימוש, לא היו הזדמנויות ממשיות עד הדקה ה-40, אז נגח אבי נמני כדור מסוכן שנהדף בקושי על ידי שוער בני יהודה אבי איבגי. שלוש דקות לאחר מכן ניצל ראובן עובד בלבול בהגנת בני יהודה, אבל הכדור שלו חמק בסמוך לקורה.

מחצית שנייה

המחצית השנייה דווקא נפתחה בשליטה של הכתומים, אבל בדקה ה-56 מצא גולדברג את ראובן עובד, שנגח בצורה מדויקת וקבע 0:1 למכבי. דקה לאחר מכן בעיטה מסוכנת של עובד כמעט מכפילה את התוצאה, אבל שורקת בסמוך לקורה.

לאחר הבקעת השער השתנה קצב המשחק והשליטה עברה שוב לשליטת מכבי, שהחלה לשכב על שערם של הכתומים. לאלי אוחנה לא נותרה ברירה והוא הכניס חלוץ נוסף (אסי בלדוט) במקום סלאח חסארמה, שדווקא שיחק לא רע.

בדקה ה-63 הזדמנות נהדרת לבני יהודה. מנור חסן הקשית כדור מבריק מעל שטראובר, אבל שוער מכבי תל אביב התעופף והדף.

בדקה ה-67 עוד הזדמנות לכתומים: אסי בלדוט הוכשל על ידי מאוריסיו ארוס, שקיבל גם צהוב. הכדור החופשי של חסן פגע בידו של ברוך דגו, שקיבל צהוב, אבל משום מה בחר השופט שי שטרית לא לפסוק על בעיטת 11 מ'. את הבעיטה הנוספת סובב חסן לעבר השער, שטראובר הדף בקושי, אבל רוני גפני לא הצליח לדחוק את הכדור החוזר ממרחק אפס.

המשחק נעשה קשוח ושחקני מכבי ביצעו עבגירה אחר עבירה. מכבי תל אביב יצאה למתפרת מצד ימין, וגודלברג דחק כדור רוחב של אלי ביטון בסמוך לקורה. לאחר מכן החליף עמיר תורג'מן את גולדברג.

בדקה ה-72 החליף אורן נסים את גוסטאבו פואנטס בבני יהודה, וחמש דקות לאחר מכן החליף תמיר כהן (בנו של אגדת העבר אבי כהן) את משה מישאלוב במכבי תל אביב.

עד לסיום היו לכתומים עוד הזדמנויות, אבל חסרה להם רגל מסיימת ובסופו של דבר יצאו הצהובים עם הניצחון.

הרכבים פותחים

מכבי תל אביב:
שטראובר, סטרול, ברומר, בן חיים, מישאלוב, ארוס, נמני, דגו, עובד, ביטון, גולדברג

בני יהודה:
איבגי, גפני, משעני, ישי, פליקס חלפון, אביחיל, מוטי ששון, סלאח חסארמה, אנדונוב, מנור חסן, פואנטס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully