וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר קיבלה את השחרור של סילבסטר, פול אדגר עבר לראשון לציון

1.2.2018 / 10:39

אחרי שחתם אתמול, הקבוצה קיבלה את השחרור הבינלאומי של החלוץ הסלובקי, אך ככל הנראה הוא לא יהיה בסגל למכבי חיפה. הקשר ישחק בנציגת הלאומית, בן זקן: "היה חשוב להתחזק בהתקפה"

צילום: רוני כנפו. עריכת וידאו: מתן חדד

יממה לאחר שחתם בבית"ר ירושלים באמצעות סוכנו שחר גרינברג, הקבוצה קיבלה היום (חמישי) את השחרור הבינלאומי של החלוץ הסלובקי יקוב סילבסטר וזה יוכל לעמוד לרשות בן זקן מול מכבי חיפה בשבת, אם כי כרגע בכלל לא בטוח שהמאמן ישתמש בו בשלב כה מוקדם. מי שפינה את המקום במכסת הזרים לסילבסטר הוא פול אדגר שעבר רשמית להפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית. הקבוצה הפינית של אגדר חתמה לפני חצות על השאלת המשנה שלו מבית"ר לראשון לציון וההתאחדות אישרה זאת. יש לציין כי לבית"ר יש אופציה לרכוש את השחקן תמורת 80 אלף יורו עד סוף העונה. עוד לפני כן, מאמן הקבוצה בני בן זקן ערך מסיבת עיתונאים שבה הוא ענה לכל השאלות הבוערות, החל מהתייחסות לקהל, החיזוק שנעשה ועזיבת בניון.

יקוב סילבסטר בית"ר ירושלים עם אריק סאבו. יחצ,
שחקן בית"ר לכל דבר ועניין. יקוב סילבסטר/יחצ

בן זקן פתח ואמר: "אנחנו צוברים נקודות בקצב די יפה ומקווים להמשיך ככה. לאורך כל הדרך אנחנו מתרכזים בנו, הדרך היחידה שלנו להתקדם היא להתעסק בעצמנו וזה מה שאנחנו עושים. שיחקנו כבר בחיפה וניצחנו, התמודדנו עם המהירות של החלק הקדמי שלהם. גם בטדי אנחנו יכולים לעשות את זה".

על החיזוק בחלון ההעברות: "התחזקנו בשחקן בחלק הקדמי, צריך להבין שעזבו אותנו מספר שחקנים בחלק הקדמי כמו בניון, עגייב וציון צמח אז היה חשוב להביא שחקן התקפי. בחלק ההגנתי יש לנו כמה שחקנים שאנחנו סומכים עליהם ב-100 אחוז ונמשיך איתם".

על הלו"ז הצפוף: "גם בשבועות הקודמים התמודדנו עם לו"ז צפוף ונעשה את זה גם בשבוע הזה. דוד (קלטינס) הצטרף לאימונים וזו תוספת מאוד חשובה עבורנו. אנחנו צריכים להמשיך את ההצלחה בכך שנעבוד נכון ונעבוד חכם".

על האוהדים: "הם צריכים לזכור שבעונה שעברה הקבוצה השיגה את הפלייאוף העליון ברגע האחרון. הם צריכים להיות גאים על מה שהקבוצה משיגה בעונה הזו ואנחנו צריכים אותם איתנו".

על העזיבה של בניון: "מהרגע הראשון אנחנו מבינים שבבית"ר צריך להיות מרוכז גם כשיש רעשים מסביב. אנחנו מתרכזים באימונים, זו המטרה והעבודה שלי".

על שכטר וקליימן: "שני שחקנים שיש להם מניות רבות בהצלחה של בית"ר ירושלים. אין לי ספק שהם יצליחו לתרום למועדון".

הדובר אושרי דודאי אמר: "המועדון מתנער מהתדמית שדבקה לו. מי שחושב שבית"ר קבוצה גזענית טועה. להיפך אנחנו מתחזקים ועושים מה שצריך לעשות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully