וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבידור: "מימר ואני לא שידרנו על אותו גל. הוא החליט שאני לא ראוי"

1.2.2018 / 9:07

ההצעה שקיבל, השיחה הקשה בחדר בה ביקש לשחררו וההחלטה שהגיעה במקביל למגעים עם עדן שרם הובילו את יובל אבידור לסכנין אחרי מתיחות עם המאמן. דמארי יגיע בקיץ?

יוסי ציפקיס

מכבי פתח תקוה מרוחקת שמונה נקודות מהפלייאוף העליון ותתקשה להגיע לשם העונה, אבל במועדון מרוצים לפחות ממדיניות הרכש בחלון הזה. מלבד יוסי בניון ואליבלטו הקבוצה צירפה אתמול (רביעי) את עדן שרם, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט בשעות הצהריים. מאוחר יותר, לאחר שחרורו של יובל אבידור מהקבוצה, השחקן התבקש להגיע ולחתום על החוזה, כפי שאכן קרה.

סיפור אבידור, שהחל יום קודם, הגיע בעקבות פניה של בני סכנין לשינו זוארץ בערב שלפני סגירת החלון. השחקן עצמו הגיע אתמול לאימון הקבוצה והחליט לא לעלות לאימון לפני שהוא יוזם שיחה עם אבי לוזון, עומר גולן ושרון מימר. אבידור שכבר סיכם את כל תנאיו בבני סכנין הגיע נחוש כדי לעזוב, והשיחה בחדר לא הייתה נעימה. במועדון סיפרו על שיחה קשה, במהלכה אמר השחקן למימר: "אתה לא מאמין בי, אני לא רוצה להיות כאן", בעוד שאבי לוזון הודיע לו שהוא לא משוחרר. לאחר דין ודברים, אבידור התבקש לצאת מהחדר ולוזון ערך התייעצות עם השניים. גולן טען כי השחקן לא יוכל לתרום לקבוצה, ולוזון שהבין שלא יוכל להשאיר אותו והורה לשחררו. אבידור המתין במקביל מחוץ לחדר ועדכן את בני סכנין במהלך שלו, כשאלה ממתינים לשחרור לאחר שסיכמו את כל תאניו בעל פה. לאחר מספר דקות הוא התבקש לחזור, וקיבל את השחרור. "בשיחה השניה עם אבידור עדיין לא היינו בטוחים ששרם יגיע, אבל ידענו שהוא לא רוצה להיות בבני יהודה", אמרו במועדון.

עוד בנושא:

יוסי בניון הוצג במכבי פתח תקוה: "בארץ לא יודעים לתת כבוד"
יוסי בניון חתם לעונה וחצי במכבי פתח תקוה, ירוויח כ-180 אלף דולר בעונה

עומר דמארי, מכבי חיפה מול הפועל באר שבע. ברני ארדוב
יפרוש במועדון? עומר דמארי/ברני ארדוב

"לפעמים צריך לדעת להיפרד", אמר אבידור. "שרון ואני לא שידרנו על אותו גל. ציפיתי ממנו לדקות משחק, אבל הוא החליט שאני לא ראוי. בסופו של דבר החלטנו להיפרד. אני רוצה להודות לאבי, שינו ולעומר גולן על היחס מהם. מאחל להם הצלחה". לגבי השיחה אמר: "במהלך השיחה אמרתי לשרון שהוא לא מאמין בי, אבל הוא לא השתכנע. בפעם השניה שנכנסתי לחדר הוא הבין שצריך לשחרר אותי".

המטרה בקיץ תהיה להחתים חלוץ בעל שיעור קומה. עומר דמארי שנשאר במכבי חיפה יעזוב בקרוב את ישראל וימריא לגרמניה, שם ינהל מגעים על התרת חוזהו מול לייפציג, אחרת ישחק בקבוצת המילואים שלה. המטרה היא לקלוט את דמארי לאחר שובו לישראל ולהציע לו חוזה ארוך טווח שיגרום לו לפרוש במועדון בעוד מספר שנים. גם שמו של מוחמד גדיר עלה, בהתאם לתהליך ההחלמה שלו. במקביל, נמשכים המגעים בין נציגי מנור סולומון למנצ'סטר סיטי. אם התנאים יבשילו לכך, הוא יחתום כבר עכשיו בקבוצה האנגלית ויעבור רק בעוד שנה וחצי, כשיישאר בפתח תקוה כשחקן מושאל.

עוד באותו נושא

יוסי בניון הוצג במכבי פתח תקוה: "בארץ לא יודעים לתת כבוד"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully