וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "נשים לב במיוחד לריבאונד ההגנה ולקליעה שלהם לשלוש"

31.1.2018 / 19:19

מכבי תל אביב ערכה את האימון המסכם עם סגל מלא לקראת המפגש מול ז'לגיריס ושאראס בקור הליטאי. ג'ון דיברתולומאו: "אנחנו צריכים להיות אינטנסיביים בהגנה ולרוץ קדימה למתפרצות"

שחקן מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומאו עם מאמן הקבוצה נבן ספאחיה. יוסי ציפקיס
רוצים להמשיך במומנטום. ספאחיה ודיברתולומאו/יוסי ציפקיס

אחרי שלושה ניצחונות בארבעת המחזורים האחרונים ביורוליג, מכבי תל אביב מתכוננת למפגש מול ז'לגיריס קובנה ומאמנה, שרונאס יאסיקביצ'יוס. הערב (רביעי) ערכ הצהובים את האימון המסכם בקור הליטאי, ששולב עם אסיפת וידאו ותדרוך של הצוות המקצועי.

"עשינו עבודה די טובה בהכנה למשחק הזה", אמר נבן ספאחיה, "הדגשנו כמה דברים שצריך לעשות בהתקפה ובהגנה. כולם בריאים, משמע שעומד לרשותנו סגל מלא. כמובן שהמשחק לא תלוי רק בנו, ז'לגיריס משחקת כדורסל טוב מאוד. הם הפסידו במפגש הקודם בתל אביב ויעשו את המיטב שלהם כדי לנצח הפעם. אנחנו מוכנים".

על המפתחות לניצחון: "ניצחנו במפגש הקודם בתל אביב למרות שאיבדנו 17 ריבאונדים בהגנה, זה משהו שנותן יתרון גדול לז'לגיריס. בנוסף, יש להם קלעי שלשות יוצאים מן הכלל. ניתן תשומת לב מיוחדת לשני המרכיבים האלה".

ג'ון דיברתולומאו: "ז'לגיריס זאת קבוצת פיק אנד רול, אנחנו כמובן צריכים לשחק היטב בהגנה. אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו ולעשות את מה שאנחנו עושים בצורה הטובה ביותר. אנחנו צריכים להיות אינטנסיביים בהגנה ולרוץ קדימה למתפרצות. נחמד לשחק מול קהלים גדולים, אבל לא בזה נתמקד. נבוא לעשות את העבודה שלנו בכל מקרה".

על הקור והשלג: "רק הגענו וכמובן שקצת יותר קר ממה שהורגלנו אליו, אבל אנחנו שמחים להיות כאן ונרגשים לקראת המשחק. היה לנו אימון בוקר טוב, עבדנו קשה והתמקדנו בכמה דברים שאנחנו רוצים לעשות במשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully