וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקדמות בין אטיין ריינן למכבי חיפה. צפוי לנחות ברביעי בישראל

30.1.2018 / 20:31

מכבי חיפה קרובה לסגור סופית את עסקת העברת הבלם ההולנדי. ריינן סיכם את שכרו, אך דרש חוזה לשלוש שנים במקום לחצי עונה עם אופציה. הערכה: העסקה תיסגר לפני סיום החלון

צילום: לילך וייס עריכה: מתן חדד

אחרי הגעתו של פרד רוטן, מכבי חיפה מנסה לקדם את עסקת העברתו של הולנדי נוסף, הפעם לתפקיד הבלם. במהלך היום (שלישי) נרשמה התקדמות עם בלם כרונינגן, אטיין ריינן, שמחזיק בהצעה נוספת מהליגה ההולנדית.

עוד בנושא:
מכבי חיפה מאשרת שמתקיים מו"מ עם ריינן
דיווחים חיים מכל ההעברות בליגת העל

מכבי חיפה העבירה לשחקן הצעה רשמית על חוזה עד תום העונה עם אופציה להארכת החוזה בסיומו. כמו כן, השחקן השיג שחרור מקבוצתו הנוכחית כך שהירוקים לא צריכים לנהל משא ומתן עם קבוצתו וההעברה תהיה ללא תמורה. כל נושא השכר בין הצדדים כבר סוכם, כשעיקר המשא ומתן מתמקד באורך החוזה. ריינן מבקש חוזה לשלוש שנים ללא אופציה והצדדים מנסים להגיע בשעות הערב להסדר, כשההערכה היא שינחת מחר בישראל.

ריינן בן ה-30 התחיל את הקריירה בזוולה ושיחק במדיה בשנים 2005-2011. ביום האחרון של חלון ההעברות של ינואר 2011 הוא נמכר לאלקמאר תמורת 100 אלף יורו ובקיץ 2014 חתם בקאמבור. שנה לאחר מכן כרונינגן קנתה אותו תמורת כ-400 אלף יורו והוא חתם לשלוש שנים. ריינן שימש כשחקן הרכב קבוע בכרונינגן, אבל העונה חל פיחות במעמדו. אחרי שפתח את העונה כשחקן הרכב, הוא ירד לספסל ומאז אמצע אוקטובר שיחק דקה בודדת כמחליף.

בסך הכול לריינן 160 הופעות בליגה הבכירה בהולנד (כולל משחקי פלייאוף) ו-132 הופעות בליגת המשנה (כולל משחקי פלייאוף).

אטיין ריינן במדי כרונינגן. AP
ריינן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully