וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א דרוכה לקראת ז'לגיריס, ספאחיה: "היא אחת הקבוצות המפתיעות ביורוליג"

30.1.2018 / 13:53

הצהובים השלימו את האימון המסכם לקראת הקבוצה של שאראס (ה', 20:00), המאמן מאמין: "כשאמרנו בתחילת העונה שאחת המטרות שלנו היא להיכנס לשמינייה הראשונה לא אמרנו מאיזה מקום"

one

מכבי תל אביב ערכה היום (שלישי) את האימון המסכם שלה לקראת הטיסה לליטא, שם תפגוש את ז'לגיריס קובנה. המאמן נבן ספאחיה אמר באימון: "ז'לגיריס היא אחת מהקבוצות המפתיעות, לכל קבוצה בעונה הזאת יש עליות וירידות. זה משחק ביתי שלהם, הם יעשו את הכי טוב שהם יכולים כדי לצאת עם הניצחון, אבל אני חושב שאנחנו מוכנים, אנחנו נמצאים במומנטום טוב עכשיו".

שרונאס יאסיקאצביצ'וס, ז'לגיריס, שאראס,. ברני ארדוב
עוד מפגש מול מכבי. שאראס/ברני ארדוב

על מצב הקבוצה ולשאלה האם המשחק ביום חמישי הוא קריטי למאבק הכניסה לטופ 8, השיב אמר ספאחיה: "יש עוד כל כך הרבה משחקים לשחק ולהילחם עד הסוף. כשאמרנו בתחילת העונה שאחת המטרות שלנו היא להיכנס לשמינייה הראשונה לא אמרנו מאיזה מקום, אנחנו מתקדמים ממשחק למשחק".

ומה לגבי ההאשמות של שאראס שמכבי צילמה את האימון המסכם? "אני לא יודע דבר על זה, אני רק יכול להגיד שאנחנו בחיים לא עשינו את זה. אנחנו יודעים שכמה מאמנים עושים את זה באירופה, אבל אני לא מתלונן על זה, יש לנו כל כך הרבה משחקים של היריבות לראות בטלוויזיה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully