וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואיזה מסכנים האוהדים: העונש האמיתי של הפועל ת"א הגיע מהשחקנים

עונש הרדיוס שקיבלו האדומים "טרטר" את האוהדים לאצטדיון קרוב יותר עם חניה ודשא משובח אבל במקום לברוח לליגה, השחקנים הגיבו עם 90 דקות איומות מול עפולה. עמית גולדשטיין מסכם

מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה. יותם רונן
צריך חיזוק? קובי רפואה/יותם רונן

נשבר כבר מהתאחדות לכדורגל והעונשים שלה. יום שני, אמצע השבוע, ושוב הפועל תל אביב נשלחת לרדיוס. נראה כאילו מישהו אוהב לטרטר את האדומים, הרי איך זה הגיוני לשלוח את כל אוהדי הקבוצה לאצטדיון שהוא יותר קרוב, יותר נגיש, עם פחות בעיות חנייה ושאפילו הדשא שם יותר טוב?! לא ברור מה חושבים בהתאחדות? מזל שיש את היציעים ברמת גן שהם סבל ושהקבוצה לא עושה הנחות לעצמה. הרי היא יודעת הכי טוב להעניש את אוהדיה ב-90 דקות איומות על הדשא. לפחות מישהו פה קשוב לתקנון.

אז אם מישהו התבלבל ולא הבין איך רדיוס משוחק באצטדיון יותר קרוב, אז בשל מצוקת האצטדיונים בארץ פנתה המנהלת להתאחדות בסיום העונה שעברה וביקשה לשנות את התקנון, לפחות זמנית, ולאפשר רדיוסים תחת רשות מקומית אחרת. אז במקום פתח תקוה קיבלנו רמת גן, ובמקום קבוצה מלהיבה שאמורה לפתוח פער משמעותי בדרך לליגה העל, קיבלנו את הפועל תל אביב של העונה. כזו שיכולה להפסיד לעפולה ואף אחד לא יהיה מופתע, אבל עדיין גדולה הליגה הלאומית.

לאומית: הפועל תל אביב הפסידה לעפולה, גם כפר סבא מעדה

שחקן הפועל תל אביב מוטי ברשצקי. מגד גוזני
האכזבה הגדולה של האדומים. ברשצקי/מגד גוזני

אז עוד שבוע עבר ושוב אותם דיבורים על קבוצה לא מרשימה, לא דורסת, לא מהנה. "זה המשחק הכי חלש שלנו מאז שהגעתי לקבוצה", אמר קובי רפואה בסיום. "כל המערכים קרסו, אבל הכי חשוב שאתה תמיד צריך להראות שאתה רוצה יותר מהיריב והיום זה נראה שהשחקנים לא רצו יותר מהיריבה. אפשר לשחק לא טוב וזה בסדר אבל תמיד לרצות יותר. היום הפועל תל אביב שיחקה כאילו היא תנצח את המשחק בגלל השם שלה. זה לא יקרה באף משחק. תמיד כשאנחנו מנצחים שלושה או ארבעה משחקים, אז אחר כך אנחנו נעצרים ולא ממשיכים במומנטום. כל השבוע דיברתי על זה".

הדבר היחיד המעניין שקרה אמש מבחינה מקצועית אצל האדומים הוא הוצאתו של מוטי ברשצקי בדקה ה-30 מהמגרש. נדמה כי התקוות שברשצקי יוביל את הקבוצה בשנים הבאות, התנפצו אמש בצורה מוחצת. מי שעקב אחרי הפועל תל אביב ראה איך לאורך העונה הקשר דועך מבחינת יכולת שבוע אחרי שבוע, ואתמול למעשה קיבלנו סוג של הצהרת כוונות על ידי רפואה, כזו שאומרת להנהלה האדומה שאם בניתם עליו, מצבכם רע. אז רפואה עשה כמה וכמה שינויים בקבוצה בחלון העברות, לא משהו משמעותי, הסיבות הן בעיקר כסף. הפועל עם אדי גוטליב בסגל לא יכולה לפזר כספים גדולים, ואם נוסיף לזה את העובדה שרפואה לא מוכן להחתים שחקנים שהוא לא מכיר לעונה וחצי, קיבלנו בערך את אותה גברת.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אופיר חיים מאמן הפועל עפולה. שלומי גבאי
עשה בית ספר לרפואה. אופיר חיים/שלומי גבאי

האמת אפשר להגיד שההפסד היה באוויר. אף אחד בהפועל תל אביב כמובן לא זלזל במשחק, אך התחושה הייתה שם שניצחון וזהו בורחים לליגה כמה משחקים לפני הפלייאוף העליון. אבל שהפועל תל אביב תעשה חיים קלים לעצמה? הגזמתם!. ההתנהלות הזאת גם הורגשה בחלון העברות. כל עוד המצב בטבלה טוב מאוד, אין סיבה להילחץ. נכון שרפואה עשה מאמצים כדי לחזק את הקבוצה, אבל גם הוא יודע שאין לו עדיין את הבסיס לעונה הבאה בליגת העל. אגב, מי שחתם בקבוצה בחלון הזה הוא מרווין פירסמן המגן הבלגי שהצטרף עד תום העונה ויחזק את ההגנה האדומה. ההפסד אתמול אולי אפילו הגיע למאמן בטוב. הנהלת הקבוצה לא ממש משחררת כספים גדולים עבור שחקנים וכרגע השחקן שרפואה הכי רוצה, דידייה ברוסו מקרית שמונה, לא עושה רושם שעומד להצטרף. בהפועל דרשו ממנו לקצץ בחוזהו, אך הקשר לא ממש הולך לקראת האדומים, ככה זה שמכריחים אותך לרדת ללאומית ואם הפועל תל אביב לא תשפר את הצעתה כנראה שברוסו לא יגיע.

במקביל בקבוצה מנסים להעביר את רועי זיקרי מהפועל כפר סבא עוד לפני סיום החלון. זיקרי חתום על חוזה בהפועל בעונה הבאה. קצת מזכיר את המהלך שהפועל באר שבע עשתה עם חנן ממן לאחרונה, אבל נראה שיצחק שום בניגוד לניר קלינגר, לא ממש מתלהב לשחרר את השחקן הכי טוב שלו ליריבה על הכרטיס לליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully