וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרינברג: "זו קלישאה, אבל הפכנו לקבוצה". מאור: "התאכזבתי מהחצי השני"

29.1.2018 / 23:32

מאמן מכבי אשדוד ניסה למצוא הסבר לסדרת ההצלחות של קבוצתו לאחר הניצחון המרשים על הפועל ירושלים. מנגד, מאמן האדומים לא חסך ביקורת משחקניו: "האיבודים וחוסר החדות עלו לנו במשחק"

one

מכבי אשדוד השיגה הערב (שני) ניצחון ליגה חמישי ברציפות והשביעי בכל המסגרות, 65:74 על חשבונה של האלופה הפועל ירושלים. עבור האדומים של מודי מאור זהו הפסד הליגה השני ברציפות.

מאמן אשדוד בראד גרינברג אמר אחרי הניצחון על האקסית: "ירושלים היא אחת מהקבוצות הטובות בליגה, קבוצה שעל פי הטבלה עדיפה עלינו. זה ניצחון גדול. שבעה ניצחונות ברציפות זה יפה אבל אנחנו רוצים להמשיך את הרצף. זו קלישאה, אבל הפכנו לקבוצה. השחקנים עוזרים אחד לשני הגנתית והתקפית. ההגנה ששיחקנו במחצית השנייה ניצחה לנו את המשחק. החטאנו המון, אבל המשכנו לשחק והזזנו את הכדור בצורה טובה. אני מאושר עבור השחקנים. הם עובדים קשה מאוד בכל יום ואני רוצה שהם יבינו שהעבודה הקשה משתלמת ולוקחת אותם למקומות טובים".

סק הנרי שקלע 22 נקודות עבור אשדוד הוסיף: "אני עייף מאוד וגופי מאותת על כך, בסוף המשחק כמעט לא הרגשתי את הרגליים. זה היה משחק קשוח. לא זרקנו טוב במחצית הראשונה, אבל נשארתי אגרסיבי והשגתי נקודות. אנחנו ברצף של שבעה ניצחונות כולל הגביע. זה מרגיש טוב. אני שמח שהמשכנו להילחם והשגנו את הניצחון".

מודי מאור מאמן הפועל ירושלים. לירון מולדובן
"יש דברים שצריך לעשות יותר טוב". מודי מאור/לירון מולדובן

מנגד, מאמן ירושלים מודי מאור ניסה להסביר את ההפסד ואמר: "לא הייתה נקודה אחת שגרמה להפסד. הריבאונד ההתקפי, האיבודים וחוסר החדות עלו לנו במשחק. התאכזבתי מהחצי השני. זה לא היה הכדורסל שאנחנו רוצים לשחק. אין תסכול שלא מצליחים ליצור רצף. זה קשור לאיכות. ככל שנשחק יותר טוב ונשמור יותר טוב, ננצח לאורך זמן. יש דברים שאנחנו צריכים לעשות יותר טוב. בהמשך נצטרך להיות יותר אינטנסיביים ולהיות בעלי קור רוח, גם כשהזריקות לא נכנסות ופחות הולך".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully