וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: ניצחון ל-AFC על ה-NFC בפרובול

29.1.2018 / 0:46

שני טאצ'דאונים של דילייני ווקר סייעו ל-AFC להפוך פיגור 20:3 לניצחון 23:24. גרונקובסקי חזר להתאמן, מצבו לסופרבול לא ברור. דיווח: הקולטס צפויים להביא את מקדניאלס כמאמן ראשי

דילייני ווקר. AP
לקח את זה ברצינות. דילייני ווקר תופס לטאצ'דאון/AP

זה בהחלט לא הסופרבול וקשה לקרוא לכל דבר שקורה בפרובול "דרמה", אבל משחק האולסטאר של ה-NFL התברר כהכנה לא רעה לאירוע של השבוע הבא. שתי תפיסות לטאצ'דאון של דילייני ווקר סייעו ל-AFC להפוך פיגור 20:3 ולנצח 23:24 את ה-NFC.

הטייט אנד מטנסי קיבל מסירה אחת מאלכס סמית' ואת השנייה, שהשוותה ל-23:23, מדרק קאר. כריס בוסוול, הבועט מפיטסבורג, השחיל בהצלחה את נקודת הבונוס. סמית' סיים עם 131 יארד, קאר עם 115, כל אחד מהם עם טאצ'דאון ואיבוד. 98 יארד באוויר לטי ויי הילטון.

ב-NFC, ג'רד גוף סיים עם 86 יארד, ראסל ווילסון עם 69 ואיבוד ודרו בריס עם 66.

רוב גרונקובסקי ניו אינגלנד פטריוטס. רויטרס
ייטול חלק בסופרבול? גרונקובסקי/רויטרס

רוב גרונקובסקי חזר להתאמן. הטייט אנד של ניו אינגלנד שב למגרש לאחר זעזוע המוח שספג במשחק הניצחון על ג'קסונוויל בגמר ה-AFC. למרות זאת, מצבו של גרונק עדיין לא ברור, הוא עדיין צריך לעבור חמישה שלבים, ורק אם יוכח מעל כל צל של ספק שהוא כשיר, ייטול חלק במשחק מול פילדלפיה.

מי שצפוי להיפרד מניו אינגלנד לאחר הסופרבול הוא מתאם ההתקפה ג'וש מקדניאלס, שעל פי הדיווחים ימונה למאמן אינדיאנפוליס. מקדניאלס נפגש עם בעלי הקולטס ג'ים אירסיי ביום שישי, פגישה שהוכתרה כמוצלחת.

  • עוד באותו נושא:
  • פרובול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully