וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אדי גוטליב קיבל הצעה לחתום על חוזה לחמש שנים

אחרי שהבוררות נפלה, האדומים הציעו לבלם בן ה-25 להאריך את חוזהו בתמורה להכפלת שכרו, כך שיעמוד על כחצי מיליון שקל נטו לעונה. ניסיון לצרף את רועי זיקרי עוד לפני סגירת החלון

עריכה: מתן חדד

בווידאו: מנחם קורצקי מדבר על התקופה בהפועל תל אביב בראיון ל"טוכמן וחמי"

אחרי שהבוררות הסתיימה ללא שחרורו של אדי גוטליב, הפועל תל אביב הציעה לבלם חוזה חדש בו יוכל להכפיל את שכרו. על פי ההצעה של מוליכת הליגה הלאומית, גוטליב בן ה-25 שמחזיק בחוזה לשנתיים וחצי נוספות, יחתום לחמש שנים ושכרו יעמוד על כחצי מיליון שקל נטו לעונה. יש לציין כי במועדון חוששים מתגובת הקהל בנוגע להמשך ההתקשרות עם גוטליב, שהתעמת עם האוהדים בעונה שעברה וכאמור הגיש בוררות נגד המועדון.

אדי גוטליב הפועל תל אביב. ברני ארדוב
אדי גוטליב/ברני ארדוב

רועי זיקרי, חלוץ הפועל כפר סבא שנכנס לבוררות עם הקבוצה שלו בעקבות המשא ומתן שניהל עם הפועל תל אביב, חתום על חוזה לעונה הבאה אצל האדומים, שכעת מנסים להעביר אותו לשורותיהם עוד לפני סיום חלון ההעברות ביום רביעי. במועדון החליטו לא לחכות לקיץ ולהשלים את המהלך כעת, כדי שמלך שערי הליגה הלאומית (13 כיבושים העונה) יסייע להם לשוב לליגת העל.

המגן הבלגי מרווין פרסמן אמור לנחות הלילה בארץ. השחקן בן ה-26 שקיבל אישור לעזוב את קאמבור ההולנדית, יגיע כדי לעבור בדיקות רפואיות ולאחריהן צפוי לחתום רשמית על החוזה.

הקבוצה תארח מחר (שני, 19:00, ספורט 5 גולד) את הפועל עפולה במשחק רדיוס שייערך באצטדיון רמת גן, ובו תנסה להגדיל את יתרונה בפסגת הלאומית לשש נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully