וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרד רוטן: "לא מודאג מכך שאנחנו חמש נקודות מהקו האדום"

27.1.2018 / 20:14

מאמן מכבי חיפה היה מאוכזב לאחר ההחמצות ב-1:1 מול מכבי פ"ת: "הגיע לנו לנצח, היה חסר מזל". מימר: "מדברים עם בניון ועוד שחקנים". אוהד שהורחק מהמגרשים ניסה להיכנס לאצטדיון ונעצר

אחרי אופוריית הגביע, מכבי חיפה חזרה לליגת העל ולמרות כמות הזדמנויות גדולה, לא הצליחה לנצח וסיימה הערב (שבת) ב-1:1 עם מכבי פתח תקוה. ניקיטה רוקאביציה השווה בדקה ה-40, ארבע דקות אחרי שער היתרון של לידור כהן, אך נפצע בפתיחת המחצית השנייה וחבריו לא השכילו להשלים מהפך. הקורות ויוסי גינזבורג דאגו שמכבי פתח תקוה תרשום משחק רביעי ללא הפסד ותישאר שלוש נקודות מעל מכבי חיפה, שמצדה מקדימה את הקו האדום בחמש נקודות בלבד.

עוד בנושא:
מכבי חיפה הרבתה להחמיץ ב-1:1 הביתי מול מכבי פתח תקוה
הפועל חיפה חזרה למסלול הניצחונות עם 0:1 בחוץ על הפועל עכו

פרד רוטן מאמן מכבי חיפה. לילך וייס, מערכת וואלה!
לא מוטרד. פרד רוטן/מערכת וואלה!, לילך וייס

פרד רוטן, מאמן מכבי חיפה החדש שישב על הספסל אך השאיר את ניהול המשחק לעוזרו רוב מאס, אמר בסיום: "הגיע לנו לנצח. בחלקים של המשחק שיחקנו טוב מאוד, לא אפשרנו ליריבה הזדמנויות. הכול היה שם כדי להשיג תוצאה טובה יותר, היה חסר לנו קצת מזל. אני לא מודאג מכך שאנחנו חמש נקודות מהקו האדום".

על משחק החוץ מול בית"ר ירושלים בשבוע הבא אמר המאמן: "משחקי חוץ הם תמיד קשים, אפשר לנצח כל קבוצה. ראיתי את הקבוצה היום, ובגביע, יש לנו הזדמנות להתחרות בכל הקבוצות".

המאמן החדש נשאל על שינויים בינואר והשיב: "תנו לי זמן לראות את השחקנים, ואז אקבל החלטות".

שרון מימר מאמן מכבי פתח תקוה. לילך וייס, מערכת וואלה!
אי אפשר להיות חזירים. שרון מימר/מערכת וואלה!, לילך וייס

שרון מימר, מאמן מכבי פתח תקוה: "באנו לשחק נגד קבוצה חזקה, אחרי משחק מדהים מול מכבי תל אביב. מי שנוטה לזלזל במכבי חיפה טועה בגדול. זו קבוצה איכותית וטובה. השחקנים שלי נתנו קרב יפה, הגענו לעוד כמה מצבים אבל אי אפשר להיות חזירים. התוצאה טובה. כל עוד יש סיכוי להגיע לפלייאוף העליון, נעשה הכול. הקבוצה משתפרת".

על אפשרות צירופו של יוסי בניון אמר מאמן המלאבסים: "אנחנו מדברים לא רק איתו אלא עם עוד כמה שחקנים. אני מקווה שנעשה מהלך-שניים כדי לחזק את הקבוצה".

* המשטרה עצרה הערב אוהד תושב אור עקיבא, באמצע שנות השלושים לחייו, שניסה לשנות את חזותו ולהיכנס לאצטדיון לאחר שהורחק ממגרשי הכדורגל והצטווה התייצב במשטרה בעקבות מעורבותו באירועי אלימות. מחר יבקשו חוקרי תחנת חיפה להאריך את מעצרו בבימ"ש חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully