וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "חייבים להשתפר בהגנה אם רוצים לעשות עוד צעד קדימה"

27.1.2018 / 7:45

מכבי תל אביב צהלה לאחר הניצחון הגדול במילאנו: "חשוב לביטחון", אך מאמנה יודע שלא הכול ורוד. טיוס: "נלחמנו לאורך כל המשחק, זה היה המפתח". קיין: "היה חשוב שננצח גם בחוץ"

אלכס טיוס, שחקן מכבי תל אביב. GettyImages
"השגנו עצירות לקראת הסוף?. טיוס מרחף לטבעת במילאנו/GettyImages

מכבי תל אביב סיימה את המשחק אתמול (שישי) במילאנו ברגשות מעורבים. הצהובים אמנם הפגיזו 111 נקודות מול הקבוצה של סימונה פיאניג'אני (והאקס, אנדרו גאודלוק) והשיגה ניצחון חוץ שלישי העונה במפעל, אך גם ספגה 102 נקודוצ בצד השני. "אנחנו חייבים להציג הגנה טובה יותר אם אנחנו רוצים לעשות עוד צעד קדימה", אמר בסיום נבן ספאחיה, שראה את קבוצתו עולה למאזן של 9:11 במקום השמיני, זהה לזה של חימקי מוסקבה במקום השביעי.

בשבוע הבא תתמודד מכבי תל אביב במשחק חוץ לא פשוט נוסף, וכנראה אפילו מסובך בהרבה, מול ז'לגריסיס קובנה של שרונאס יאסיקביצ'יוס. "בסך הכל אנחנו מרוצים שהצלחנו להשיג ניצחון חוץ, זה חשוב גם לביטחון של הקבוצה, אבל צריך לשפר את ההגנה. ההגנה היא המפתח", אמרו במכבי. אלכס טיוס סיכם: "השגנו לקראת הסוף עצירות, קלענו, נלחמנו לאורך כל המשחק למרות שהם חזרו וזה היה המפתח לניצחון".

דיאנדרה קיין הוסיף: "זה היה ניצחון מאוד חשוב, היה לנו שבוע שלם להתאמן והראינו את התוצאה לכך במשחק. זה היה חשוב מאוד שנשיג גם ניצחון בחוץ, ושנמשיך להיות במאבק. במחצית הראשונה לא הצגנו יכולת טובה, נוריס קול עשה סלים חשובים. הצגנו בסוף משחק התקפה טוב ועשינו כמה עצירות חשובות. השגנו ניצחון בזכות מאמץ קבוצתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully