וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "דוידוביץ'? רוטן רצה צוות משלו". שחקנים: "תחלופה לא בריאה"

26.1.2018 / 9:45

מאמן השוערים חזר למחלקת הנוער, אבל שחקנים תוהים האם שינוי התכנית לגלזר ומינוי מאמן שוערים שלישי בחודשים ספורים בריאה למועדון. "כל חצי שנה, בונים תכנית חדשה". גם בתקופת רוטן: לא יהיו מהפכות בהרכב

צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

יומיים אחרי שהוצג רשמית במסיבת העיתונאים אתמול (חמישי), פרד רוטן יישב מחר בפעם הראשונה על הספסל של מכבי חיפה, אבל השיחה העיקרית בין השחקנים באימון אתמול הייתה קשורה דווקא לאדם אחר שישב עד לאחרונה על הספסל - ניר דוידוביץ'. מאמן השוערים הוזמן אתמול בבוקר לשיחה עם המנכ"ל אסף בן דב, שהודיע לו כי רוטן החליט להביא מאמן שוערים הולנדי לתפקיד, והוא חוזר למחלקת הנוער. בשיחה בינהם הבהיר בן דב לדוידוביץ' כי אין כוונה לפטר אותו או לפגוע בשכרו, אלא להעביר אותו לתפקיד הקודם בו התרכז במחלקת הנוער. דוידוביץ' קרוב מאוד לחלק מהשחקנים במכבי חיפה וההחלטה הפתיעה אותם מאוד. אגב, דוידוביץ' עדיין לא סיכם את הפרטים המדויקים של מהות התפקיד שלו, וזה אמור לקרות רק בתחילת השבוע.

עוד בנושא:

מכבי חיפה: מתיחה במפשעה לרועי קהת, רוטן באסיפה: "נהניתי ממה שראיתי"
פרד רוטן: "אני בקושי מכיר את אלאך". המנהל המקצועי: "הוא היה הבחירה הראשונה"
חכמון וליאני העידו: לא ראינו את הדריכה של דוס סנטוס על קיארטנסון

שוער מכבי חיפה, עומרי גלזר. אדריאן הרבשטיין
"שוער צריך יציבות". עומרי גלזר/אדריאן הרבשטיין

"ההחלטה לא נעשתה בשל חוסר שביעות רצון מניר, אלא משום שרוטן התעקש על צוות משלו", אמרו בחיפה. חלק מהשחקנים אמרו אתמול כי לא בטוח שההחלטה הייתה נכונה. "בנו לגלזר תכנית חומש עם אנטמן, ואז החליפו אותו בניר וביקשו שיבנה תכנית לטווח ארוך. עכשיו בא מאמן הולנדי. אם הוא יישאר כאן חמש שנים? אני לא בטוח", אמר אחד מהם. "ניר אימן ארבע שנים בנוער, ואי אפשר לומר שהקבוצה הבוגרת הייתה החלום הגדול שלו. מצד שני, ואן זוואם הוא מאמן השוערים השלישי שעובד מאז הקיץ. התחלופה הזאת אינה בריאה לשוער, הוא צריך יציבות". ארנו ואן זוואם, שהוצג אתמול באימון, היה מאמן השוערים של נבחרת הולנד ב-2016. ואן זוואם אימן מ-2007 ועד 2014 בברדה ולאחר מכן אימן בדן האג כשבמקביל מונה גם כמאמן השוערים של נבחרת הולנד. הוא יצטרף לצוות המקצועי של פרד רוטן, לאחר שהגיע אמש לישראל.

בחזרה לרוטן. ההולנדי נתן אתמול לעוזריו יד חופשית בניהול האימון, והוא ייכנס בהדרגה לקבוצה. מכיוון שהוא עדיין לא מכיר את כל הסגל, ההרכב ייקבע בשיתוף פעולה עם עוזריו ומוחמד אלאך, שכבר החליט שלא יהיו מהפכות בהרכב. מחר צפוי שינוי אחד בלבד, כפוי, כשרועי קהת שסובל ממתיחה במפשעה יהיה היחיד שלא יפתח. כזכור, רוטן מתכוון להגדיל את מספר האימונים בשבוע, להפחית את העצימות שלהם, ובמקביל לעבוד יותר על מצבים נייחים. ייתכן והשיטה בה נפתח המשחק האחרון, 4:2:3:1, לא תשתנה. "אמרו שפתחנו עם שלושה בלמים, אבל זה לא מדויק", הסבירו בחיפה. "המערך שונה כשהקבוצה מחזיקה בכדור ותוקפת, לעומת הזמן שבו היא מגנה. יכול מאוד להיות שזה מה שנראה עד סוף העונה".

עוד באותו נושא

מכבי חיפה: מתיחה במפשעה לרועי קהת, רוטן באסיפה: "נהניתי ממה שראיתי"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully