וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימונה פיאניג'אני: "למכבי תל אביב יש הרבה אנרגיה, היא פיזית מאיתנו"

26.1.2018 / 9:13

מאמן מילאנו מוכן לצהובים (21:45, ערוץ 10). ג'רלס: "מכבי טובה מאוד". ספאחיה הדגיש את נושא הרפיון בהגנה, טיוס על המפתחות לניצחון: "זה מתחיל בהגנה, לאחרונה ספגנו הרבה"

one

מכבי תל אביב תתארח הערב (שישי, 21:45, ערוץ 10) אצל מילאנו במסגרת המחזור ה-20 של היורוליג. הצהובים, שמתייצבים למפגש במאזן 9:10, ערכו אתמול אימון מסכם בסגל מלא, כשהמאמן נבן ספאחיה הדגיש לאחרונה כי לא יהיה מוכן לקבל רפיון בהגנה.

אלכס טיוס נשאל על המפתחות למשחק והשיב: "קודם כל זה מתחיל בהגנה, לאחרונה ספגנו הרבה, לכן צריכים להישאר ממוקדים, להגיע עם אנרגיה רבה ואני חושב שזה יביא לנו את הניצחון. לאולם הזה תמיד יהיה מקום מיוחד אצלי".

יובל זוסמן הוסיף: "אנחנו שמים המון דגש על אגרסיביות, להמעיט באיבודי הכדור, ריבאונד התקפה זה חשוב מאוד וקבלת החלטות".

מנגד, מילאנו אמנם ניצחה את שני משחקי היורוליג האחרונים שלה, אך היא עדיין מדורגת במקום ה-15, עם מאזן 13:6. "למכבי יש הרבה אנרגיה והיא יותר פיזית מאיתנו", הודה סימונה פיאניג'אני. "בתל אביב, נקודות המעבר והנקודות בהזדמנות שנייה עשו את ההבדל. אנחנו יודעים שאפשר לנצח אותם, אבל התחרותיות והפיזיות שלנו יהיו חייבים להשתפר".

קרטיס ג'רלס, אדם נוסף שמכיר היטב את הצהובים, הוסיף: "יהיה משחק קשה נגד קבוצה טובה מאוד. אחרי ששיחקתי מולם פעמים רבות בישראל זה יהיה מיוחד, חשוב נמשיך בדרך הנכונה שלנו".

סימונה פיאניג'אני מאמן מילאנו. GettyImages
מכיר היטב את הצהובים. פיאניג'אני/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully